جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری قرار است ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ۱۲ میلیون تومانی دریافت کنند تا به امروز ۱۷۰ هزار نفر دریافت و ۲۳۰ هزار نفر در صف انتظار هستند.

دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، در ارتباط با آخرین وضعیت پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که از ابتدای سال از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد، 400 هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 170 هزار نفر از 400 هزار نفر  وام قرض‌الحسنه  خود را دریافت کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال مابقی این تعداد نیز وام خود را دریافت کنند و در صورتی که بازنشستگانی از دریافت وام خود جا بمانند این افراد در اولویت سال بعد قرار خواهند گرفت.

دهقان‌کیا در ارتباط با رقم وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: پیش از این وام پرداختی 7 میلیون تومان بود که در سال جاری به 12 میلیون تومان افزایش یافت.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد در سال آتی میزان وام پرداختی به بازنشستگان افزایش یابد، تصریح کرد: در این زمینه تاکنون صحبتی نشده و ان‌شاءالله پس از برگزاری جلسه با مسئولان تامین اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ارتباط با نحوه ثبت‌نام و دریافت وام به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این زمینه بازنشستگان می‌توانند به دفاتر کانون بازنشستگی در سراسر کشور مراجعه کنند و با ثبت‌نام در سایت و ارائه مدارک در نهایت وام خود را دریافت کنند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا