جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادیجدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

نرخ‌های اجاره ماشین‌های عروسی سر به فلک کشیده است

این روزها اجاره ماشین عروس و گل آرایی آن در شب‌های عروسی به اقدامی تشریفاتی بدل شده است و نرخ‌های بالای اجاره ماشین عروس، گل‌آرایی و حتی در برخی موارد کرایه اسکورت ماشین عروس، شهروندان را در انجام این کار ناتوان کرده است.

گل‌آرایی ماشین عروس رسمی به نسبت نوپا در ایران به حساب می‌آید که با نرخ‌های نجومی گل‌آرایی و اجاره خودرو به نظر نمی‌رسد برای مدت بیشتری دوام آورد.

در سال‌های اخیر دامنه خودروهای اجاره‌ای با توجه به تحریم‌ها محدودتر شده است و در عین حال نرخ‌های اجاره ماشین‌های عروسی سر به فلک کشیده است؛ در سال ۱۳۹۷ هزینه اجاره خودروهای ب‌ام‌و از ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده است اما امروزه هزینه اجاره خودروهای این برند از ۳ میلیون تومان تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این روزها اجاره خودروهای ایتالیایی در بازار به نسبت کاری غیر ممکن است؛ اجاره خودرو مازراتی گرن توریسمو روزانه از ۱۵ میلیون تومان آغاز می‌شود و این رقم بیش از نصف قیمت خودرو پراید ۱۱۱ در سال ۱۳۹۷ است.

هزینه اجاره خودروهای پورشه نیز در سال‌های اخیر سر به فلک کشیده است به طوری که اجاره روزانه پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ بدون راننده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با راننده ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بررسی ها حاکی از آن است که نرخ اجاره خودروهای مرسدس بنز روزانه ۲ میلیون تا ۶ میلیون تومان است؛ هزینه اجاره روزانه بنز S۵۰۰ با راننده این روزها ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است و هزینه اجاره روزانه این خودرو بدون راننده ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

هزینه اجاره روزانه خودروهای تویوتا برای شب عروسی نیز این روزها سر به فلک کشیده است به طوری که خودروهای این برند در بازه قیمتی ۸۹۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان اجاره می‌شوند.

خودروهای چینی نیز به بازار اجاره راه پیدا کردند

هم زمان با اوج گرفتن قیمت‌ها در بازار خودروهای چینی این خودروها به بازار اجاره راه پیدا کردند؛ هزینه اجاره خودروهای چینی برای شب‌های عروسی روزانه از ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان متغیر است.

هزینه اجاره روزانه خودرو ام وی ام ۵۵۰ برای شب‌های عروسی ۸۹۰ هزار تومان است و هزینه اجاره چری تیگو ۷ برای شب‌های عروسی نیز یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

هزینه اجاره خودروهای کلاسیک چقدر است؟

هزینه اجاره خودروهای کلاسیک نیز این روزها سر به فلک کشیده است به طوری که هزینه اجاره شورلت مدل ۱۹۵۶ روزانه ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان است و مدل ۱۹۷۷ این خودرو نیز این روزها ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان اجاره می‌رود.

اجاره ماشین عروس اقدامی لاکچری شد/ اجاره مازراتی نصف قیمت پراید ۱۳۹۷

بادیگارد ساعتی ۸۵ هزار تومان

بادیگارد نیز این روزها به اقدامی تشریفاتی برای شب‌های عروسی افزوده شده است؛ بررسی ها حاکی از آن است که هزینه استخدام بادیگارد برای ۱۰ ساعت در روز ۸۵۰ هزار تومان است.

گران‌تر بودن گل‌آرایی از اجاره ماشین عروس

بررسی ها حاکی از آن است که پکیج‌های گل‌آرایی ماشین‌های عروسی این روزها از ۲ میلیون و ۹۵۰ تا ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان متغیر است.

در این بین گویا هزینه دسته گل عروسی نیز به طور جداگانه محاسبه می‌شود و از ۷۵۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

هزینه اجاره اسکورت ماشین عروس چقدر است؟

اسکورت ماشین عروس، یکی از آپشن هایی است که به تازگی وارد برگزاری عروسی ها شده است و هنوز به دلیل تازگی خود، بسیاری از افراد، با آن آشنا نیستند. در اسکورت عروسی شما افرادی را می بینید که دور تا دور ماشین عروس قرار گرفته اند و نقش محافظتی دارند. هر چند که اصل این کار، برای محافظت نیست و بیشتر جنبه تشریفاتی دارد اما ظاهر قضیه، این را به بینندگان می رساند.

هزینه اسکورت عروسی بستگی به ساعت هایی که خودرو اجاره داده می‌شود دارد. معمولا ۱۰ ساعت، خودروها اجاره داده می شوند و اگر بیشتر از این ساعت باشد، به ازای هر ساعت باید، هزینه جداگانه ای پرداخت شود.

بررسی ها حاکی از آن است که هزینه اجاره هر موتورسیکلت برای اسکورت ماشین عروس از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا