جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نماینده خرم آباد: باید به جای کدخدا به خدا اعتماد کرد

[ad_1]
57796334

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های وزارت خارجه در روابط با کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت باید به جای کدخدابه خدا اعتماد کنیم.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی مسائل سیاست خارجی گفت: تا کی ما باید از اعتماد کودکانه به آمریکای جهانخوار و اروپای فریب کار ضربه بخوریم و فرصت‌ها را بسوزانیم. ما به جای تکیه بر سیاستهای نظام لیبرال باید به خداوند متعال اعتماد می کردیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: چرا سیاست مداران از مبارزه با شیطان خسته شده اند و آن را به جامعه تلقین می کنند. شما فرصتهای بزرگ پیش روی ملت ایران را به امید لبخند آمریکا و اروپا نسوزانید، باید به جای کدخدا به خدا اعتماد کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: انتظار ما از شما به جای تئوری پردازی این است که بگویید در عمل برای حفظ شأن و کرامت ملت در قبال نظام سلطه چه کرده اید؟ نتیجه اتلاف سرمایه های کشور پای برجام چه شد و به کجا رسیدیم؟ تا کی از ترس این که آمریکا ما را تهدید جلوه ندهد برایش خوش رقصی می کنیم؟

نماینده مردم خرم آباد در مجلس خطاب به ظریف گفت: آیا آنچه تا حالا اتفاق افتاده نتیجه سیاستهای شما است یا تفکر مقاومت؟ آنچه شده شما کردید یا حاج قاسم سلیمانی؟. در کدام سیاست، کشور ما به عقب نرفته؟ ارز، مسکن ، سیاست خارجی یا حفظ کرامت ملت؟

ویس کرمی اضافه کرد: همیشه اروپا و آمریکا کاری کردند سپس شما واکنش ملتمسانه نشان دادید. این زیبنده کشور اسلامی نیست که ام القرای جهان اسلام است.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا