جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نماینده سابق مجلس: کاندیدای ۱۴۰۰ جوان انقلابی فراجناحی باشد

[ad_1]
57769311

یک نماینده سابق گفت: کاندیداها زمان اعلام برنامه انتخاباتی، تیم خود را هم معرفی کنند در این صورت مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما از اول انقلاب تا به حال تجربه حضور رئیس جمهورهایی با سلایق، اطلاعات و تجارب مختلف اجرایی را داشته ایم. تقریبا همه نمونه ای را تجربه کرده‌ایم و عملکردشان هم مشخص است. 

وی ادامه داد در ۱۲ انتخابات رئیس جمهور ‌های مختلفی را انتخاب کرده ایم و حالا بر اساس تجربه می دانیم یک رئیس جمهور اگر بتواند فرا جناحی باشد بهتر عمل می کند. اگر وابسته به یک حزب و طیف باشد مشکلاتی در آینده دارد که پیش تر مثالش را دیده ایم. در واقع اگر فراجناحی باشد بهتر می تواند تیمش را بچیند. 

این فعال سیاسی گفت: در بیانات مقام معظم رهبری ، بارها گفته شده که جوان انقلابی باید به صحنه مدیریت بیاید پس اگر کاندیدا جوان تر باشد، انقلابی باشد به قواعد داخلی و تبادل بین المللی هم وارد باشد بهترین گزینه برای انتخاب شدن است.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط با دنیا در سایه عزت و استقلال ملی گفت: کاندیدای ۱۴۰۰ باید نسبت به تمام فنون ارتباط خارجی وارد باشد. به شرایط داخل هم مسلط باشد. خیلی از مدیران امروز ما می توانند این ویژگی ها را داشته باشند. رئیس جمهور آینده باید در سیاست داخلی و خارجی بر اساس عزت و حکمت و استقلال ارتباط های خوبی با دنیا بگیرد. 

موسوی بیوکی گفت: روسای جمهوری که روابط اجرایی را درک کرده اند در کارشان سریع تر پیش می روند. کسی که روابط سیاسی را دیده و در دولت ها فعالیت داشته بهتر می تواند خود را با امور اجرایی تطبیق دهد. 

وی ادامه داد: این نکات بسیار کلی است و روی جزئیاتش می توان بحث کرد، اما وقتی می گویم انقلابی یعنی دشمن ستیز باشد و ایستادن روی خط انقلاب را درک کرده باشد. 

این فعال سیاسی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده جوان انقلابی کسی است که به دانش روز وارد است. امیدوارم کاندیداهای خوبی در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند تا با برنامه و تیم جوان خود کشور را پیش  ببرند . 

وی در پایان گفت: خیلی خوب می شود که کاندیداها تیم خود را در زمان انتخابات معرفی کنند. اگر زمان اعلام برنامه تیم خود را هم معرفی کنند مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا