جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نوش آبادی: مسئولان باید مشکلات مردم را اولویت بندی کنند

[ad_1]

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: دشت ورامین فرصت‌های زیادی دارد و می‌توانیم از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد و این منطقه مهم را رو به جلو حرکت دهیم.

به گزارش ایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در جلسه فرمانداران و تعدادی از مدیران کل که با حضور معاون استاندار تهران در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، رفاه و عدالت سه موضوع مهمی است که همه انسان‌های روی زمین به آن نیازمند هستند و هرکدام از این سه مبحث به یکدیگر وابسته هستند.

وی با بیان اینکه محور اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این سه اصل وابسته است، بیان کرد: مسئولان باید مشکلات مردم را اولویت بندی کنند و خواسته‌های مردم را بر اساس نیاز رفع کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل و مشکلات مردم توسط دستگاه‌های اجرایی اولویت بندی شود و مهم‌ترین آن‌ها را اجرایی کنند و بعضی موارد باید در سطح کشور، استان و شهرستان رفع شود و حل این مشکلات تفکرات جهادی مسؤولان را می‌طلبد.

این نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: دشت ورامین فرصت‌های زیادی دارد و می‌توان از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد و این منطقه مهم را رو به جلو حرکت داد.

نوش آبادی با بیان اینکه مشکلات شهرستان‌ها به صورت مستقل باید بررسی شود، تأکید کرد: شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا واحدهای مستقل سیاسی هستند و منزلت مردم دیار ۱۵ خرداد باید در دولت ویژه دیده شود.

وی اظهار کرد: در جلسات مشترک باید موضوعات و مشکلات مشترک دشت ورامین مورد بررسی قرار گیرد که نمونه بارز آن حمل و نقل، مترو و مسیر تردد به سمت تهران از جمله موضوعات مشترک سه شهرستان است.

وی گفت: جاده آنتنی قرچک به آزاد راه حرم تا حرم باید به صورت جد پیگیری شود ، چرا که شهرستان قرچک از جنوب شهرستان با بن بست مواجه بوده و نیاز است که شهرستان از جنوب به آزاد راه حرم تا حرم متصل شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا