جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

هشدار هواشناسی :بارش باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در روز چهارشنبه (۲۷ مهرماه) بارش پراکنده در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان شمالی رخ می‌دهد و به تدریج بارش در این مناطق قطع می‌شود. در این روز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه (۲۸ مهرماه) افزایش دما در استان‌های ساحل خزر و اردبیل خواهیم داشت. روزهای جمعه و شنبه (۲۹ و ۳۰ مهرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل شمالی کشور بارندگی، رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت و کاهش دما رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: یکشنبه (اول آبان ماه) از شدت بارش در این مناطق کاسته می‌شود اما همچنان در این مناطق ، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت.

ضیاییان افزود: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر جمعه و شنبه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ مهرماه)کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ سانتیگراد و روز جمعه (۲۹ مهرماه) نیمه ابری و در بعد از ظنچهر افزایش وگاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ مهرماه ) اهواز و بندرعباس با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و فردا(۲۸مهرماه)بندرعباس با دما۳۷درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱ و صفر درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا