جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

همکاری معاونت پارلمانی رییس‌جمهور با شورای عالی استان‌ها در زمینه قانون‌گذاری

[ad_1]
57631833

معاون پارلمانی رئیس جمهور از افزایش همکاری معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و اعضای شورای عالی استان‌ها در زمینه قانون‌گذاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه سی وسومین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران درباره‌ جلسه امروز با اعضای شورای عالی استان‌ها گفت: جلسه خوبی بود و اعضای شورا مطالب و دغدغه‌هایی را مطرح کردند. آن بخش از موضوعات مطرح شده که در مورد قانون گذاری است و به معاونت ما مربوط می‌شود این آمادگی را داریم در جهت همکاری در راستای قانون گذاری به شورای عالی استان‌ها کمک کنیم.

وی افزود: شوراها در توسعه متناسب و متوازن کشور نقش اساسی دارند. این نهاد از مردم آمده و شناخت دقیقی از حوزه‌های خود دارد؛ لذا در جهت رضایت‌مندی مردم در زمینه‌های مختلف شوراها می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

وی ادامه داد: معاونت ما در جهت تنگناهای موجود در زمینه قانون گذاری بی تردید از نظرات اعضای شورا بهره خواهد گرفت و در طرح ها و لوایحی که مقرر است به مجلس شورای اسلامی ارسال شود از نظرات اعضای شورای عالی استان‌ها استفاده خواهیم کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص ارسال پیش نویس لوایح بودجه سنواتی به شورای عالی استان‌ها گفت: نماینده‌ دولت در موضوع برنامه و بودجه در مجلس و سازمان برنامه و بودجه است. قطعا در خصوص ارسال لوایح بودجه سنواتی موضوع را با آقای نوبخت در میان می‌گذاریم و این درخواست اعضای شورا را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا