جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

هیچ فردی در رابطه با آتش سوزی جنگل‌های خائیز دستگیر نشده است

[ad_1]
61647888

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب دهدشت گفت: خبر آزاد شدن با وثیقه عاملان آتش‌سوزی خائیز کذب محض است.

عبدالله سعادتیان در خصوص نحوه آتش‌سوزی افزود: آتش‌سوزی از حوزه شهرستان بهبهان آغاز  و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

وی اظهارکرد: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی  را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می دهد.

 دادستان عمومی و انقلاب دهدشت در رابطه با دستگیری ۲ نفر متهم و آزادی به قید وثیقه خاطرنشان کرد: با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار داشت که شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد  و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند؛ اقدام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و بیان کرد: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

‌سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفاء حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا