جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

پرداخت مالیات نقل‌وانتقال خودرو از طریق سایر سامانه‌ های مالیاتی

خدامرادی گفت: پرداخت آنلاین مالیات نقل‌وانتقال خودرو، صرفاً از طریق سامانه‌های سازمان امور مالیاتی کشور، امکان‌پذیر است.

افشین خدامرادی گفت: مودیان مالیاتی در بحث نقل‌وانتقال خودرو، با توجه به برخط بودن سامانه‌های سازمان امور مالیاتی کشور از طریق دو سامانه مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir و یا https://cartransfer.tax.gov.ir/MY/Help/HelpMe با اطمینان خاطر، عملیات پرداخت خود را انجام دهند تا در مراحل و اقدامات بعدی دچار مشکل نشوند.

به گفته معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی، پرداخت مالیات نقل‌وانتقال خودرو از طریق سایر سامانه‌ها و یا اپلیکیشن‌ها نیز امکان‌پذیر است. برخی از مودیان، از طریق نرم‌افزار‌های کاربردی یا اپلیکیشن‌های موجود اقدام به پرداخت می‌نمایند که به دلیل برخط نبودن و همچنین عدم قابلیت وصول آنی مالیات، سبب ایجاد نارضایتی برای مودیان به علت انجام نشدن فرآیند تعویض پلاک در زمان مقررشده است.

خدامرادی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در قبال مشکلات و پیامد‌های عملیات مالیات نقل‌وانتقال خودرو توسط نرم‌افزار‌های تولیدشده در خارج از سازمان پاسخگو نخواهد بود.

مودیان مالیاتی جهت آشنایی بیشتر و استفاده صحیح از سامانه مالیات نقل‌وانتقال خودرو، حتماً نسخه راهنمای این سامانه را مطالعه نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
دکمه بازگشت به بالا