جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

پیام تسلیت سردار دهقان برای درگذشت دو شخصیت برجسته اهل سنت

[ad_1]
61512869

حسین دهقان در پیام‌هایی جداگانه درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های برجسته چابهار را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام‌های سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون  

درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه موجب اندوه و تاثر بسیار گردید.ایشان همواره تلاش صادقانه و مخلصانه ای برای تقریب بین اهالی منطقه داشته و در این راه به توفیقات قابل توجهی نیز دست یافتند. فقدان این عالم ربانی را به برادران اهل سنت کشور به ویژه خطه غیور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.»

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های خدوم، فعال و وحدت آفرین چابهار باعث اندوه و تاثر فراوان شد.ایشان خود را وقف خدمت رسانی، صلح جویی و پی گیری و رفع مشکلات مردم منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود و در این راه سر از پا نمی شناخت.روحیه جهادی و اخلاص در عمل از ویژگی های خاص وی  بود که از او چهره ای خستگی ناپذیر ساخته بود.
ضمن عرض تسلیت به مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان علی الخصوص خانواده محترم سردارزهی از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات را مسئلت دارم.»

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا