جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

پیش بینی بورس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱

برای معاملات امروز، رشد شاخص ها پیش بینی می شود اما با توجه به زیاد شدن نوسان گیران بازار، احتمالا حجم عرضه ها در نیمه دوم زمان معاملات افزایش خواهد یافت.

بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ارزش معاملات کمتر از دو هزار میلیارد تومانی در بخش معاملات خرد داشت. به عبارتی همچنان وضعیت ارزش معاملات، سیگنال منفی صادر می کند. اما حتی با وجود این رخداد منفی، فروشنده ها چندان قدرتی برای پایین بردن قیمت ها نداشتند.

چهارشنبه هفته گذشته سهامداران حقیقی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند تا طول دوره خرج پول حقیقی ها به دو هفته متوالی برسد. اما با این حال اتفاق مثبتی که در جریان معاملات رخ داد، قدرت گرفتن خریداران حقیقی بود.

از طرفی تعداد نمادهای منفی در دقایق پایانی معاملات چهارشنبه حدودا ۲۸۰ نماد بود که در مقابل، حدود ۳۸۰ نماد مثبت بودند و رشد کردند. این وضعیت نسبتا مثبت، به ابتدای معاملات امروز هم کشیده خواهد شد اما از آنجا که قدرت زیادی در آن نهفته نیست، نمی توان خیلی هم به آن امیدوار بود.

با این وجود برای معاملات امروز، رشد شاخص ها پیش بینی می شود اما با توجه به زیاد شدن نوسان گیران بازار، احتمالا حجم عرضه ها در نیمه دوم زمان معاملات افزایش خواهد یافت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا