جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

پیش بینی بورس امروز ۵ شهریور ۱۴۰۱ / صدور سیگنال های خوب به بورس تهران

اگر در طول این هفته هم ارزش معاملات خرد روند افزایش داشته باشد و به بالای ۴۰۰۰ میلیارد تومان برسد، با اطمینان بیشتری می توان درباره یک رشد میان مدت در بازار صحبت کرد.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته بورس تهران سیگنال های خوبی صادر کرد که اگر ادامه دار باشد، می تواند نوید یک رشد را بدهد.

گرچه بازار هنوز در انتظار شنیدن خبرهای قطعی تر از مذاکرات هسته ای است، اما فعلا به استقبال نتیجه مثبت این مذاکرات رفته و وضعیت معاملات نشان می دهد سرمایه گذاران بورسی، احتمال احیای برجام را بیشتر از احتمال شکست مذاکرات می دانند.

با این حال باید فعلا در انتظار ادامه دار شدن این وضعیت ماند و اگر شاخص های مختلفی که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سیگنال مثبت صادر کرده اند ادامه دار نباشند، دوباره بازار به وضعیت سابق برمی گردد و افت می کند.

فعلا وضعیت به این شکل است که ارزش معاملات خرد با رسیدن به سطح ۳۷۰۰ میلیارد تومانی، رشد خوبی را ثبت کرده و جهش قابل توجهی داشته است. اگر در طول این هفته هم ارزش معاملات خرد روند افزایش داشته باشد و به بالای ۴۰۰۰ میلیارد تومان برسد، با اطمینان بیشتری می توان درباره یک رشد میان مدت در بازار صحبت کرد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا