جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

پیش بینی هواشناسی : بارش پراکنده باران و وزش باد شدید

کارشناس سازمان هواشناسی کشور برای شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما از فردا پیش‌بینی کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور برای شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما از فردا پیش‌بینی کرد.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی برای ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران و غرب سواحل دریای خزر بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی کرد.

کارشناس هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز و اوایل امشب بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک در استان‌های قم، مرکزی و اصفهان می‌شود.

وی افزود: فردا دامنه بارش‌ها گسترش یافته و علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش باران را شاهد خواهیم بود.

به گفته رفیعی از فردا در شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: روز دوشنبه با تقویت بارش‌ها گاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های اردبیل و سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود و آب‌های دریای خزر هم مواج خواهد بود.

رفیعی گفت: طی دو روز آینده در غرب و جنوب غربی کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران را برای امروز صاف اعلام کرد و گفت: در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: کمینه دمای تهران امروز به ۲۰ درجه رسید و بیشینه دما هم ۳۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا