جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

پیش بینی وضعیت جوی تهران

کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع گرم باد در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد. او با بیان اینکه امروز در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده را خواهند داشت اظهار کرد: در سایر نقاط کشور پدیده غالب آسمانی صاف و فاقد پدیده‌های جوی است.

کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع گرم باد در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده را خواهند داشت اظهار کرد: در سایر نقاط کشور پدیده غالب آسمانی صاف و فاقد پدیده‌های جوی است.

وی با بیان اینکه از فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطق شمالی شاهد آغاز بارش‌ها خواهیم بود افزود: این بارش‌ها همراه با وزش باد شدید و در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود همچنین بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و غربی البرز بارش پراکنده را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه بارش‌ها درروز سه شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت تصریح کرد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین در بخش‌هایی از شمال شرق و مرکز و شرق کشور هم بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

به گفته گودرزی استان‌های واقع در شمال غرب استان البرز امروز در برخی ساعات و روز‌های دوشنبه و سه شنبه مناطقی از شمال غرب و دامنه جنوبی البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در غرب و جنوب غرب کشور شاهد وزش باد شدید خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه برای امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وقوع گرم باد را شاهد خواهیم بود تصریح کرد: این مناطق مجددا کاهش دما را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت:‌آب‌های دریا خزر را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه مواج و متلاطم پیش بینی میکنیم.

گودرزی با پیش بینی وضعیت جوی تهران بیان کرد: آسمان پایتخت امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که بیشینه دما نیز به ۲۰درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی سردترین نقطه کشور را دیزین بالا با منفی ۵درجه اعلام کرد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا