جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند

[ad_1]

کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند

 امیر سرتیپ دوم رودباری در مراسم تجلیل از کادر درمان دانشگاه شهید ستاری: پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار داشته و نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش، در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، در مراسم تجلیل از کادر درمانی این دانشگاه اظهار کرد: کادر درمان کشور، جان با ارزش خود را به میدان آوردند تا از ملت شریف ایران اسلامی محافظت و انسانیت را بسیار زیبا معنا کردند.
وی خطاب به کادر درمان دانشگاه شهید ستاری افزود: بنده ضمن عرض خداقوت به جهت مدیریت و مبارزه با این ویروس منحوس و تقدیر از رویکرد کارکنان و هماهنگی‌های به کار گرفته، از خدمات شایسته و تلاش‌های شبانه روزی عزیزان درمانگاه  و مجموعه درمانی دانشگاه شهید ستاری تشکر و قدردانی می‌کنم.
امیر سرتیپ دوم رودباری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که  این زحماتِ بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور الحق در صف اول مبارزه با این بحران قرار داشته و جهاد گونه از خودگذشتگی و فداکاری را معنا کردند؛ به طوریکه زبان و قلم از بیان آن قاصر است.
گفتنی است در پایان این دیدار، از زحمات مجموعه مدافعان سلامت این یگان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا