جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

کارگروه‌های تخصصی برای آموزش معلمان جهت تدریس آنلاین تشکیل شده است

[ad_1]
61625917

یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر ادارات آموزش و پرورش در استان‌ها در حال تولید محتوا و برگزاری کارگروههای تخصصی برای معلمان هستند تا آموزش آنلاین براساس استاندارد خاصی انجام گیرد.

شیوا قاسمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته عملا تدریس دانش‌آموزان وارد فاز جدیدی شد و آنها به صورت آنلاین آموزش می‌دیدند. اکنون در زمان باقی‌مانده تا شروع سال تحصیلی تدابیر و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا با تولید محتوا و کارگروه‌های تخصصی استانداردهای مشخصی تعیین شده تا معلمان با یک شیوه، روش و متد تدریس کنند.

وی ادامه داد: اکثر مراکز آموزش و پرورش در استان‌ها در حال تولید محتوا و یا برگزاری کارگروه‌های تخصصی هستند تا از این طریق محتوای مورد نیاز تدریس در سال جاری برای آموزش آنلاین را آماده کرده و در اختیار معلمان قرار دهند. اقدامی که همه براساس استانداردهای آموزشی صورت می‌گیرد تا معلمان براساس آن تدریس کنند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان و در جمع‌بندی گفت: با این رویه انتظار می‌رود که آموزش آنلاین در سال تحصیلی جدید با کمترین مشکل انجام شود و همه از یک استاندارد پیروی کنند.

انتهای پیام  

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا