جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

کشتی گیر ناشنوای همدانی: کسب مدال طلای المپیک نتیجه سال‌ها تلاشم بود

محمد سیاوشی روز چهارشنبه اظهار داشت: پیش از اعزام به المپیک ناشنوایان هدفم کسب مدال طلا بود و برای رسیدن به این مهم سختی‌های زیادی را متحمل شدم.

این کشتی گیر نهاوندی افزود: حتی برای تصاحب دوبنده تیم ملی کار راحتی نداشتم و فقط با پشتکار و تلاش فراوان توانستم به این جایگاه مهم دست یابم و اکنون باید همین مسیر موفقیت را ادامه بدهم.

سیاوشی در تشریح رقابت خود در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ناشنوایان هم گفت: در دور نخست کشتی‌گیر ارمنستانی را با نتیجه ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی شکست دادم و و همین امتیاز باعث شد تا در دور دوم با انگیزه‌تر ظاهر شده و مقابل کشتی‌گیر هندی با نتیجه ۱۳ بر ۴ پیروز شوم.

وی در خصوص مبارزه فینال خود دراین رقابت ها نیز گفت: در دیدار نهایی حریفی از قزاقستان را هفت بر ۲ شکست دادم و توانستم تک مدال طلای تیم ملی کشورمان در کشتی آزاد را کسب کنم.

سیاوشی با اشاره به اینکه نباید به مدال طلای المپیک بسنده کند، خاطرنشان کرد: هدفم تداوم همین مسیر موفقیت در رویدادهای آینده است و می‌خواهم ویترینی از افتخارات را در میادین مختلف تصاحب کنم.

وی خواستار حمایت همه جانبه مسوولان برای ادامه دادن به مسیر قهرمانی شد و افزود: امیدوارم با حمایت‌های بیش‌ازپیش مسئولین بتوانم در آوردگاه‌های دیگر حضور داشته باشم.

محمد سیاوشی سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و آسیایی را در رشته کشتی آزاد در کارنامه قهرمانی خود دارد.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا