جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

کمیته اقتصاد مقاومتی در کمیسیون برنامه و بودجه تشکیل شد

[ad_1]
57888906

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این کمیسیون خبر داد و اهداف تعیین شده برای این کمیته را تشریح کرد.

رحیم زارع در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کمیته اقتصاد مقاومتی در مجلس با دستور هیات رییسه کمیسیون  تشکیل شده است، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته بررسی مسائل کلیدی و کلان مرتبط با برنامه و بودجه است و قرار است مسائل مرتبط با قوانین مهم برنامه هفتم، سیاست‌های برنامه هفتم، ساختارهای بودجه‌ریزی، اقدامات مرتبط با پیشرفت بلندمدت اقتصادی و تمامی اقدامات موثر در مقاوم سازی اقتصاد را مورد بررسی قرار دهد‪.‬

این عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس افزود: با استفاده از ظرفیت نخبگان، اندیشکده‌ها و مسئولان میانی قصد داریم طرح و قوانین مدنظر در زمینه اقتصاد مقاومتی را استخراج کنیم.

وی گفت: در مجلس دهم مسئول چنین کمیته‌ای بودم و اقدامات متعددی در این قالب انجام شد که برخی از مصوبات آن هم به دولت کمک کرد، در این دوره از مجلس هم رویه اینگونه خواهد بود.

زارع در پایان اضافه کرد: اندیشکده اقتصاد مقاومتی هم به عنوان مسئول دبیرخانه کمیته تعیین شده تا بتوان از ظرفیت آن استفاده کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا