جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

کنت مک‌کنزی: ایران «توانایی‌های حائز اهمیتی» دارد

[ad_1]
61682756

فرمانده نیروهای سنت‌کام در گفت‌وگویی اذعان کرد که ایران “توانایی‌های حائز اهمیتی” دارد.

به گزارش ایسنا، کنت مک‌کنزی، فرمانده تروریست‌های سنتکام روز پنج‌شنبه در گفت‌گویی با وی او ای مدعی شد: از نظر من ایران در حال حاضر کمتر از گذشته تهدیدآمیز نیست.

وی با طرح این ادعا که “گروه‌های نیابتی ایران در حال حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق هستند” گفت: ایران می‌خواهد محدودیت‌هایش در ضربه زدن به ما و قسر در رفتن را امتحان کند. ما این مسائل را به دقت زیرنظر داریم.

مک‌کنزی در ادامه مدعی شد که دولت عراق در کاهش حملات به ایالات متحده کمک کرده است.

وی افزود: حملات تا به امروز کوچک بوده‌اند. ما این‌ها را زیرنظر داریم اما حملات ممکن بزرگتر شوند و این مشکل بزرگی خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد ما آماده مقابله خواهیم بود.

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد که ایران تسلیحات گروه‌های نیابتی خود را فراهم می‌کند. ایران ممکن است که نگفته باشد آن گروه‌ها امشب به فلان‌ پایگاه حمله کنند اما آن‌ها از لحاظ اخلاقی مسئول هستند.

فرمانده تروریست‌های سنتکام ادامه داد: ایران تلاش زیادی کرده تا مطمئن شود که ظرفیت‌های حیاتی برای داشتن توانایی اقدام را حفظ می‌کند. منظورم موشک‌های بالستیک، نیروهای راهبردی پدافند هوایی،  سپاه پاسداران و دیگر عناصر است.

وی با اذعان به قدرت ایران، گفت: به نظرم ایران همچنان توانایی‌های حائز اهمیتی دارد.

مک‌کنزی افزود: ورود ویروس کرونا در ایران‌نگران‌کننده است. این می‌تواند به رفتارهای غیرقابل‌پیشبینی منجر شود. یکی از چیزهایی که ما تمام مدت به آن توجه داریم این است که ایران چیکار می‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا