جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

گفتگو با شرور سابقه‌دار منطقه مشیریه/ مادرم آنقدر از دستم حرص خورد که مرد

[ad_1]
5470834

 هرچند این مرد شرور و همدستانش در سال ۹۰ نیز به خاطر شرارت‌های پی درپی و شکایت ۶۰ نفر دستگیر شده و در خیابان مقابل چشم مردم گردانده شده بودند، اما این ماجرا باعث عبرت آن‌ها نشده و دست از شرارت‌هایشان برنداشتند و حدود دو هفته قبل بود که این اراذل و اوباش با دو خودروی پراید سفید رنگ مقابل مغازه قصابی در خیابان مشیریه ایستادند و در حالی که ماسک به چهره داشتند، قمه به‌دست وارد مغازه قصابی شده و اقدام به مجروح کردن مرد قصاب کردند. آن‌ها حتی خودرویی که مقابل مغازه بود را نیز تخریب کرده و با همان خودروهای پراید اقدام به فرار کردند.

در تحقیقات از مرد قصاب و بررسی تصاویر متهمان، هویت آن‌ها شناسایی شد. با شناسایی متهمان این پرونده، مأموران پلیس امنیت وارد عمل شده و سه نفر از متهمان را دستگیر کردند، اما سردسته و نفر اصلی این باند در یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور دستگیر شد. این متهم روز گذشته از مقابل کلانتری مشیریه سوار بر خودروی مأموران کلانتری به محل درگیری منتقل شد. او علاوه بر اینکه در مقابل چشم مردم منطقه چرخانده شد به بازسازی صحنه درگیری نیز پرداخت.

برخورد جدی با اشرار و اوباش

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار «ایران» گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه نیروی انتظامی و پلیس امنیت تهران بزرگ، شناسایی و کنترل و برخورد قاطع با مخلین امنیت و اشرار است. کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و به هر نوعی اخلال در نظم عمومی به وجود می‌آورند اموال مردم را تخریب می‌کنند و به مردم آسیب می‌رساندند.

ازدواج به شرط توبه

«ما دزد و سارق نیستیم،ما سر ناموس دعوا می‌کنیم» این جملاتی است که شرورسطح یک پایتخت در برابر عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها می‌گوید. مرد جوانی که به خاطر شرارت‌هایش نامش در لیست پلیس امنیت بوده و در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور بازداشت شد.

چرا مرد قصاب را زدی؟

دعوای فامیلی بود باید ادبش می‌کردیم. مزاحم دختر دایی پدرم شده بودند. بعدش هم شوهر دختره را کتک زده بودند. من هم غیرتم قبول نکرد ساکت بمانم.

چند سابقه کیفری داری؟

۵ یا ۶ تا سابقه کیفری دارم، اما ۶ سالی می‌شود که دور خلاف را خط کشیده‌ام از سال ۹۴ که آخرین مورد درگیری بود توبه کردم.

چرا توبه کردی؟

شرط ازدواج همسرم این بود. همسرم فامیلمان بود و زمانی که به خواستگاری اش رفتم شرط گذاشت که اگر او را می‌خواهم باید توبه کنم و دور خلاف را خط بکشم. من هم این کار را کردم.

پس چرا دوباره خلاف کردی؟

وقتی دستگیر شدم همسرم همراهم بود خلاف نکردم دعوای ناموسی بود.

چند سال زندان بودی؟

یادم نمی‌آید، اما هر بار ۶ ماه تا یک سال حبس می‌کشیدم.

اولین بار چند ساله بودی که زندان افتادی؟

۱۶ یا ۱۷ سالم بود. همش دعوا می‌کردم مادرم آنقدر از دستم حرص خورد که تومور مغزی گرفت و مرد.

شغلت چیست؟

در کار خرید و فروش مس هستم.

23302

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا