دسته‌بندی نشده

گل‌محمدی و مورایس استعفا دادند؛ نکو ماند و حوضش!

سرمربی تیم پرسپولیس بعد از توقف تیمش برابر مس رفسنجان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. از طرف دیگر پس از گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز به دلیل آنچه اتفاقات غیرطبیعی در فوتبال ایران خوانده است از سمت خود استعفا کرد.ماجرای این دو اتفاق را بخوانیددر پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم خداحافظی کرد تا اینگونه از سمت خود کناره‌گیری کند.

(دوشنبه – ۱۱ دی ۱۴۰۲) پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: قبل از هر چیز جا دارد از هواداران پرسپولیس که امروز تشویقمان کردند تشکر کنم. همچنین از میزبانی تیم مس رفسنجان، مربیان، بازیکنان و مدیرانش تشکر می‌کنم.

نتیجه‌ای که رقم خورد، نتیجه‌ای نبود که ما دنبالش بودیم.بازی بسکتبالی بود و توپ‌های زیادی از طرف هر دو تیم لو می‌رفت، به همین دلیل بازی شکل خوب خودش را نداشت. موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه ما ایجاد نشد ولی در مجموع می‌توانستیم بازی را در نیمه دوم مدیریت کنیم و راحت‌تر بازی کنیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تیم حریف هم به دنبال جبران نتیجه بود و به همین دلیل بازی پرفشارتری به نمایش گذاشت.

بازیکنان با تمام توان بازی کردند. فکر می‌کنم نتیجه، عادلانه بود. ضمن اینکه باید از کمک‌داور اول بازی تشکر کنم که بازی را زیباتر کرد. صحنه‌های مشکوکی روی دروازه هر دو تیم وجود داشت، فکر می‌کنم تنها کسی که به زیباتر شدن بازی کمک کرد، کمک داور بود.او ادامه داد: ما از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و با آنها دست و پنجه نرم کردیم مثلا وضع قوانین جدید که تنها تیمی که به آن پایبند بود، پرسپولیس بود. در این موضوع شکی نیست.

متاسفانه از این موضوع ضربه خوردیم. مصدومان زیادی که فصل را از دست دادند، داشتیم مانند پورعلی‌گنجی، سلمانی و چندین و چند مصدوم دیگر. تدارک خوبی از لحاظ تمرین و پرواز نداشتیم و نتوانستیم به اردوی خوبی برویم. یک نیم‌فصل سخت گذراندیم. هیچ نیم فصلی تاکنون اینقدر به ما سخت نگذشته بود.او ادامه داد: ما نتوانستیم آن طور که باید و شاید آماده مسابقات شویم. نیم‌فصل دشواری پشت سر گذاشتیم.

در نقل و انتقالات نتوانستیم آن طور که باید و شاید یار بگیریم. جنگ‌های رسانه‌ای را باختیم. در همه جنگ‌های بیرون از زمین شکست خوردیم و فقط در داخل زمین پیروز شدیم. در پرسپولیس باید آدم‌های قوی حضور داشته باشند که بتوانند قهرمانی به دست بیاورند. در نهایت نیم‌فصل دشواری برای ما بود.

گرفتن ۳۰ امتیاز کار بسیار بزرگی بود. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها با جان و دل بازی کردند. با توجه به مشکلات مالی و امکانات، آنها تلاش کردند. متاسفانه باید بگویم که با این شرایط من به شخصه نمی‌توانم ادامه دهم. من سه ماه پیش مشکل قرارداد داشتم که با باشگاه فسخ کردم اما یک حرکت دلگرم‌کننده از طرف باشگاه انجام نشد. از همین جا از همه پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم و همه‌شان را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.پس از گل‌محمدی، مورایس هم استعفا داد

14020821000774 Test PhotoN 1

از طرف دیگر سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل آنچه اتفاقات غیرطبیعی در فوتبال ایران خوانده است از سمت خود استعفا کرد.تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی نیم فصل اول لیگ برتر را به پایان رساند که سومین شکست متوالی خود را امروز مقابل شمس آذر در قزوین تجربه کرد.

ژوزه مورایس که به شدت نسبت به تصمیمات مهدی حاج ملک داور مسابقه و محمدرضا منصوری کمک او اعتراض داشت از کنار زمین اخراج شد تا تنها چند دقیقه پس از پایان این مسابقه استعفای خود را به طور شفاهی در اختیار منوچهر نیکفر مدیرعامل سپاهان قرار دهد.

نیکفر با تأیید استعفای سپاهان و درخواست او برای جدایی از این تیم اعلام کرد: او تحمل اتفاقات غیر طبیعی در فوتبال را ندارد. البته به او اجازه جدایی نمی‌دهیم و باید با برگزاری نشست موضوع را بررسی کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا