جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

یک تن مواد مخدر از دو کامیون کشف شد

[ad_1]
5450188

سردار علیرضا مظاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی تبادل اطلاعاتی با پلیس خراسان جنوبی و همچنین دریافت گزارشات مبنی بر اینکه اشخاصی با هویت مشخص قصد دارند با ۲ دستگاه کامیون محموله بزرگ مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور به خراسان شمالی و رضوی انتقال دهند موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان خراسان شمالی اظهار داشت: مأموران پس از اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه دو دستگاه کامیون را در شهرستان نهبندان شناسایی و متوقف کنند.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از توقیف کامیون‌ها در بازرسی از یک دستگاه کامیون یک تن و ۲۲۶ کیلوگرم تریاک، ۲۹ کیلو گرم مرفین و همچنین ۲۱ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کنند، تصریح کرد: در این زمینه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و مراتب پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تقدیر از همکاری خوب پلیس خراسان جنوبی گفت: این بی سابقه‌ترین کشفیات مواد مخدر در سطح استان است که نیاز است خانواده‌ها بیش از گذشته این بلای خانمان سوز را جدی بگیرند و بدانند فرزندانشان در نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهند داد.

۲۳۵۲۳۱

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا