جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

یک روز عالی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال

یک روز عالی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال؛ این بار بیت کوین 9 درصد رشد کرده و اتریوم با افزایش قیمت 6 درصدی، از بیت کوین عقب مانده است.

ظهر امروز  بیت کوین برای دقایقی وارد کانال 23000 دلار هم شد، اما در این کانال ماندگار نبود و دوباره به کانال 22000 دلار بازگشت.

هم اکنون بیت کوین با رشد 9 درصدی در حدود قیمت 22900 دلار معامله می شود. این ارز در بازه زمانی هفتگی 10 درصد رشد کرده و طی یک ماه گذشته نیز 35 درصد رشد داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 441 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 36 میلیارد دلار معامله شده است.

با توجه به رشدهای اخیری که بیت کوین داشته، سناریوهای نزولی یکی پس از دیگری غیر معتبر می شوند و بسیاری از افرادی که در انتظار نزول بیشتر قیمت ها بودند نیز نظر خود را عوض می کنند.

اتریوم 6 درصد رشد کرد

اتریوم برخلاف همیشه، این بار کمتر از بیت کوین نوسان داشته است. معمولا در روندهای صعودی، اتریومبیشتر از بیت کوین رشد می کرد و در روندهای نزولی هم افت بیشتری داشت، اما این بار  اتریوم کمتر از بیت کوین رشد کرده است.

این آلت کوین طی شبانه روز گذشته 6 درصد رشد قیمت داشته و با ارزش بازار 201 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار معامله شده است.

اتریوم در مقیاس هفتگی 7 درصد و در مقیاس ماهانه 35 درصد رشد کرده است. اتریوم که تا ساعتی پیش به قیمت 1670 دلار هم رسیده بود، در حال حاضر با قیمت حدود 1650 دلار معامله می شود.

جهش 50 درصدی آپتوس

طبق روال روزهایی که بیت کوین جهش می کند، امروز آلت کوین ها وضعیتی عالی دارند. در حال حاضر در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها لئو با افت کمتر از یک درصد، رنگ قرمز دارد. مابقی آلت کوین ها هم مثبت هستند.

بیشترین رشد قیمت امروز را آپتوس با جهش 50 درصدی دارد. دسنترالند دومین نماد پربازده امروز است که 22 درصد افزایش قیمت داشته و پس از آن سندباکس و  سولانا با رشد 19 درصدی قرار دارند.

امروز همچنین هدرا 16 درصد، تزوس، فانتوم و نیر پروتکل 14 درصد، لیدو دائو 13 درصد، OKB ، تتا نتورک و فایل کوین 12 درصد رشد کرده اند که همگی از نمادهای پربازده روز محسوب می شوند.

در مقیاس ماهانه، آپتوس با رشد 220 درصدی، لیدو دائو و دسنترالند با رشد 148 درصدی و سولانا با رشد 108 درصدی، پربازده ترین نمادها بوده اند.

بازگشت ارزش بازار به بالای یک تریلیون دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز دوباره به بالای یک تریلیون دلار بازگشت. با رشد 6.5 درصدی، هم اکنون ارزش بازار رقم 1.04 تریلیون دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات هم 68 درصد نسبت به دیروز افزایش یافته و به رقم 67 میلیارد دلار رسیده که سهم معاملات دیفای 5 میلیارد دلار و سهم معاملات استیبل کوین ها 60 میلیارد دلار بوده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا