جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

۳ بادیگارد که در کنار چهره‌های سرشناس بودند دستگیر شدند

سردار رحیمی گفت: پیش از این اعلام شد که چیزی به نام بادیگارد نداریم اخیرا باز شاهد آن بودیم، با بادیگاردها برخورد می شود و ۳ نفر از این بادیگاردها که در کنار چهره‌های سرشناس بودند را دستگیر کردیم.

سردار رحیمی گفت: دور این مرحله از طرح اقتدار با افرادی که دور دور داشتن و مزاحمت ایجاد می کردند برخورد شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجمین مرحله از طرح اقتدار، اظهار کرد: این مرحله از طرح با مشارکت پلیس امنیت و فتا به اجرا درآمده است.

وی افزود: در پنجمین مرحله از طرح اقتدار، ۳۱ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، ۸۰ نفر از اراذل و اوباش جرایم خشن، ۱۷ اراذل و اوباشی که خرید و فروش سلاح داشتند، ۱۹ نفر از اراذل و اوباش فعال در خرید و فروش اقلام ممنوعه، ۱۱۱ نفر از گردانندگان سایت های شرط بندی، قمار بازی و مراکز فساد در فضای مجازی و ۱۹۶ نوچه‌هایشان را دستگیر کردیم.

سردار رحیمی گفت: پیش از این اعلام شد که چیزی به نام بادیگارد نداریم اخیرا باز شاهد آن بودیم، با بادیگاردها برخورد می شود و ۳ نفر از این بادیگاردها که در کنار چهره‌های سرشناس بودند را دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تنها شرکت های، انتظام هستند که مجوزهای رسمی از پلیس دریافت کردند و کارهای نگهبانی، حفاظت و … را با دستگاه های مختلف انجام می دهند و با پایگاه های پلیس در ارتباطند.

سردار رحیمی بیان کرد: در بحث جعل اسناد ۳ باند را منهدم کردیم و دو باند قاچاق انسان را شناسایی کردیم، ۱۱ نفر دستگیر شدند و ۴۸ نفر از افراد آزاد شدند.

وی تصریح کرد: هزار و ۲۳۰ واحدهای صنفی که پاتوق های اراذل اوباش هستند را شناسایی و کنترل کردیم و در ۶۷ مورد به دلیل اینکه اراذل و اوباش تردد داشتند را پلمب کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور عوامل انتظامی در نقاط مختلف شهر جهت پاکسازی مناطق جرم خیز در این مرحله طرح انجام شده است.

سردار رحیمی اضافه کرد: کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری صورت گرفته است تمام کسانی که به انواع این سلاح گرم و سرد را نگهداری، حمل و استفاده می کنند مجرم هستند و پلیس بدون اغماض برخورد می کند.

وی ادامه داد: ۲۴۷ نقطه از سطح شهر و واحدهای صنفی که محل تردد و ایجاد مزاحمت بوده است شناسایی و پاکسازی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این‌دوره از طرح با مزاحمت های خیابانی و خودروهایی که دور دور می کنند و ترافیک های کاذب ایجاد می‌کنند و اگزوزهایشان را دستکاری کرده و آلودگی صوتی ایجاد می کنند برخورد شد و ۸۶ خودرو را توقیف کردیم و برخورد قضایی و قانونی نیز انجام می شود.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا