جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

۷ قانون فوق العاده که شما را میلیونر می کند

هانا چان که قبل از ۳۰ سالگی به یک میلیونر تبدیل شده، ۷ قانون روزانه برای کسب درآمد بیشتر، که بر اساس آن زندگی می کند را توضیح داد.

همه ما دوست داریم درآمد بیشتری داشته باشیم. هانا چان، اینفلوئنسر اینستاگرامی که قبل از ۳۰ سالگی به یک میلیونر تبدیل شده است معتقد است که همه چیز در مورد طرز فکر است. این میلیونر جوان در یک ویدیوی تیک تاک، ۷ قانون روزانه برای کسب درآمد بیشتر، که بر اساس آن زندگی می کند را توضیح داد.

هانا گفت: «زبانی که برای صحبت در مورد خود به کار می برید یا یک ویتامین است یا یک سم.» هانا توضیح داد که صحبت های منفی در مورد خودتان می تواند عواقب منفی داشته باشد.

نکته دوم در راه کسب درآمد بیشتر به گفته هانا این است که ذهنیت خود را در مورد پول، تغییر دهید. او گفت: «شما باید واقعاً باور داشته باشید که ارزش این را دارید که پول بیشتری به دست آورید تا اینکه به واقعیت تبدیل شود.»

سومین قانون «آماده سازی محیط» است که هانا به آن قسم می خورد. او گفت: «تغییرات کوچکی در فضای زندگی خود ایجاد کنید که به شما کمک کنند تا سطح بعدی موفقیت را عادی کنید.»

قاعده بعدی که هانا بر اساس آن زندگی می کند، قانون چهارم یعنی قانون «باید داشته باشید» است. او توضیح داد: «برای داشتن چیزی، مانند یک میلیون دلار، باید از آن دسته افرادی شوید که یک میلیون دلار درآمد دارند. باید از خود بپرسید، آن نسخه میلیون دلاری من چگونه فکر می کند و چگونه رفتار می کند؟»

درخصوص نگته پنجم هانا اضافه کرد که باید به مخارج بزرگ از دریچه هزینه در مقابل سرمایه گذاری فکر کنید. به عنوان مثال، هزینه یک دوره آموزشی برای یادگیری مهارت های جدید یک سرمایه گذاری است، در حالی که خرید یک کیف با طراحی خاص، هزینه است.
ششمین نکته هانا برای کسانی که صاحب یک کسب و کار هستند یا به صورت آزاد کار می کنند، این است که از مشتریان بر اساس نتایج به جای ساعت کار هزینه دریافت کنند. او توضیح داد: «حتی اگر نرخ ساعتی شما واقعاً بالا باشد، ما فقط ۲۴ ساعت در روز فرصت داریم؛ که به این معنی است که درآمد ما همیشه محدودیت خواهد داشت.»

در نهایت، او می گوید چیزی که بیشتر مردم در مورد کسب درآمد بیشتر به شما نمی گویند این است که شما اغلب دوستان خود را از دست خواهید داد، اما این چیزی نیست که نگران آن باشید. هانا افزود: «هر فرد موفقی که می شناسم در این راه دوستان خود را از دست داده است.»
هانا در توضیح این ویدیو نوشت: «۷ قانون زندگی که شما را میلیونر می کند. راه اندازی یک کسب و کار یا دستیابی به موفقیت مالی نه فقط استراتژی بلکه به طرز فکر شما بستگی دارد.»

این ویدیو در فضای مجازی پخش شد و مردم در بخش نظرات، از هانا برای راهنمایی هایش تشکر کردند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا