جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اگر مجلس و دولت به تفاوت‌های هم احترام بگذارند تعامل خوبی خواهند داشت

[ad_1]
61655150

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مجلس شورای اسلامی و دولت به تفاوت‌های یکدیگر احترام گذاشته و برای کار هم ارزش قائل شوند با تعاملی سازنده می‌توانند مشکلات را حل کنند.

حسن لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بین دولت و مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد امور بیان کرد: قطعا همکاری و تعامل بین بخش‌های مختلف کشور و دولت و مجلس شورای اسلامی می‌تواند در پیشبرد امور و حل مشکلات مردم موثر باشد. اگر مجلس به درستی عمل قانون‌گذاری را انجام دهد و دولت نیز به درستی قوانین را اجرا کند قطعا بخشی از مشکلات حل می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اما اگر قوانین نوشته شده بدون نظارت به درستی اجرا نشود قطعا زحمات مجلس شورای اسلامی نیز ره به جایی نمی‌برد. زمانی که تعامل مثبت و سازنده بین دولت و مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد و قانون به طور نسبی و به درستی اجرا شود آنگاه مشکلات مردم حل شده و چالش‌های کشور کاهش می‌یابد.

نماینده مردم رزن در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر تعامل و همکاری مثبتی بین مجلس شورای اسلامی و دولت وجود نداشته باشد در اجرای قوانین به مشکل برخواهیم خورد و آنگاه تبعات آن هم به دولت بازگشته و هم گریبان‌گیر مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

لطفی در پایان تاکید کرد: تفاهم و تعامل زمانی ایجاد می‌شود که به تفاوت‌های یکدیگر احترام بگذاریم. اگر دولت و مجلس شورای اسلامی نیز به تفاوت‌های هم احترام بگذارند قطعا تعامل خوبی بین این دو بخش ایجاد شده که مشکلات مردم را حل خواهد کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا