جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جوانان نخبه ایرانی نیازمندی‌های نیروهای مسلح را تأمین کرده‌اند

[ad_1]
61709506

ایسنا/کردستان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: امروز به لطف دانشمندان و جوانان نخبه ایران اسلامی تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح تهیه شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته و استفاده شده است و آمادگی صدور این تسلیحات را نیز داریم.

 امیر فرهاد آریانفر، امروز، 30 مردادماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی به لطف الهی روز به روز درحال توسعه و گسترش است و نیروهای مسلح جان برکف برای عزت و افتخار ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نورزیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی  استمرار راه انبیاء، اولیاء و جبهه تاریخی حق علیه باطل است، بیان کرد: در طول تاریخ همواره تمام شیاطین در مقابل جبهه حق قد علم کرده‌اند و همیشه حق بر باطل پیروز بوده است و به لطف و عنایت الهی و برکت خون شهدا اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی بر گستره آسیای غرب و جهان در حال گسترش و پیش‌روی است

امیر آریانفر با اعلام اینکه از 14 نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه آن در دست ایرن اسلامی است، عنوان کرد: موقعیت ژئوپولتیکی و ژئواستراتژیکی نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان قدرتی را به نظام مقدس انقلاب اسلامی ارزانی داشته است و به برکت خون شهدا که عزت و عظمت ایران اسلامی را ارتقاء داده‌اند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های روابط بین‌الملل به عنوان یک متغیر اثرگذار به اهداف خود دست پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز استکبار جهانی وقتی مورد آماج موشک‌های سپاه مقدس انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد و یا پهباد دشمن توسط موشک‌های کشورمان منهدم خواهد شد، از پاسخ به نیروهای مسلح عاجز می‌ماند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا ادامه داد: ایران اسلامی در حال توسعه قدرت است و این امر به واسطه راهنمایی داهیانه فرمانده کل قوا، حضور همیشه در صحنه مردم، و خون شهدایی همچون سردار سلیمانی و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه ما امروز ارتشی به وسعت جبهه مقاومت داریم، افزود: ما امروز ارتش مقتدری داریم که پشتوانه آن علاوه بر الطاف و عنایات الهی تمام مردم جبهه مقاومت را در بر می‌گیرد.

امیر آریانفر گفت: دشمن امروز در بحث دیپلماسی نیز شکست فاحشی خورده است چراکه جهان دیگر همراه استکبار جهانی نیست و دشمن در فضای شنیداری، گفتاری  و دیداری خود و جنگ روانی محکوم به شکست است، شکستی که آثار آن را در صحنه‌های روابط بین‌المللی و جبهه نظامی مشاهده می‌کنیم.

نیروهای مسلح یکی از پازل‌های قدرت نظام مقدس ایران اسلامی هستند

وی یکی از پازل‌های قدرت نظام مقدس ایران اسلامی را نیروهای مسلح دانست و افزود: نیروهای مسلح ما از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای زمینی ارتش در ساختار وسازمان نیروهای مسلح تغییراتی را متناسب با نوع تهدید و تاکتیک و تکنیک دشمن ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا اعلام کرد: ما امروز به سمت هوشمندسازی و جنگ شبکه‌ای پیشرفت‌های قابل توجهی را به دست آورده‌ایم و به عنوان یکه تاز این صحنه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: امروز به لطف دانشمندان و جوانان نخبه ایرن اسلامی تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح تهیه شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته و استفاده شده است و آمادگی صدور این تسلیحات را نیز داریم.

امیرآریانفر افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان در پشتیبانی جبهه مقاومت قرار دارد و تدارکات و پشتیبانی خود را ادامه می‌دهد و در این بین و در صحنه‌های رزم کشور سوریه شهدایی را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح ما همچنان این صلابت و پشتیبانی و عظمت ملت ایران اسلامی را پشتیبانی می‌کنیم و از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنیم و تا آخرین قطره خون از ملت و نظام دفاع خواهیم کرد و اگر دشمن تعرضی و تعدی نکرده به واسطه همین آمادگی بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در پایان یادآور شد: نیروهای مسلح همواره در آمادگی مطلق و مطلوبیت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا