جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

آتش سوزی در انبار یک ساختمان

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ظهر امروز انبار یک ساختمان ۱۲ طبقه در حال ساخت در بلوار امین دچار آتش سوزی شد. او گفت: به علت اینکه ساختمان در حال ساخت بود خوشبختانه تا به این لحظه مورد مصدوم یا تلفات جانی در این حادثه اعلام نشده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ظهر امروز انبار یک ساختمان ۱۲ طبقه در حال ساخت در بلوار امین دچار آتش سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۱۶:۱۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان نیمه کاره در حال ساخت در بلوار عدل به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های آب و تجهیزات تنفسی و نردبان به محل حادثه اعزام می‌شوند که محل حادثه یک ساختمان ۱۲ طبقه در حال ساخت بود که در طبقه اول انبار مصالح ساختمانی به وسعت ۴۰۰ متر وجود داشت که در این انبار‌ها معمولا مواد قابل اشتعال نگه داری می‌شود.

وی ادامه داد: در دقایق اولیه کاملا انبار این ساختمان شعله ور بود و دود بسیار زیاد و غلیظی وجود داشت که ساکنان غرب تهران قطعا این دود را مشاهده کردند.

ملکی در پایان گفت: به علت اینکه ساختمان در حال ساخت بود خوشبختانه تا به این لحظه مورد مصدوم یا تلفات جانی در این حادثه اعلام نشده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا