جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

آخرین وضعیت سرمربی تیم داخلی

احتمال چند اتفاق متوالی ممکن است امروز را تبدیل به یک روز خاص برای فوتبال ملی ایران کند.

با بالا گرفتن شایعات مربوط به احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ، این سرمربی اهل کرواسی امروز به ایران بازگشته تا در جریان آخرین وضعیت قراردادش قرار بگیرد. قراردادی که به احتمال بسیار به پایان خواهد رسید تا او در موجی از موافقت‌ها و مخالفت‌ها پست پر سر و صدای خود در تیم ملی فوتبال ایران را ترک کند.

رخ دادن چنین اتفاقی به معنای جامه عمل پوشیدن به یک پیش‌بینی همیشگی در دوران حضور او در فوتبال ایران است؛ اینکه دراگان به جام جهانی نخواهد رسید. این سوالی بود که همواره و از زمان شروع کار او در پست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مطرح بود اما همواره نتایج مثبت پاسخ او به این شایعات بودند. با این حال به دست آمدن یک باخت در یک بازی دوستانه و در شرایط نه چندان طبیعی در پایان اردوی قطر جریان منفی علیه او را با شدت زیادی تقویت کرد تا جمع‌بندی‌ها به برکناری وی تغییر کند.

حالا و اگرچه مسئولان فوتبال ایران از درِ حمایت به احتمال ابقای او اشاره می‌کنند اما با توصیه‌های جدی بالا دستی به نظر نمی‌رسد این سرمربی در جای خود ماندگار باشد و از آنجایی که بخشی از هواداران فوتبال ایران هم هرگز دل‌شان با دراگان اسکوچیچ صاف نشده بعید است که او پشتیبان خاصی هم در این اوضاع شلوغ و نابسامان برای خود پیدا کند.

با در نظر گرفتن این واقعیت و با توجه به پررنگ شدن حواشی استوری بایکنان تیم ملی و به بیرون درز کردن محتوای جلساتی که پیرامون این موضوع برگزار شده و البته موج مخالفت با بازگشت بعضی از گزینه‌ها به نظر می‌رسد بسته نهایی و اتفاق بعدی حوزه تیم ملی حضور یک سرمربی ایرانی در تیم ملی خواهد بود.

شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی این موضوع با شدت تبدیل به رویکرد اصلی این برنامه شد تا تحلیل‌ها بر این اساس قرار بگیرد که در نهایت نظر از بالا بر این است که در جام جهانی یک ایرانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

این تصمیم هنوز نهایی نیست اما از روز گذشته ساعت‌شماری برای زمان اجرایی شدن آن در ذهن برخی از مسئولان به کار افتاده است. فرجامی که محصول مخالفت‌های منصفانه و غیرمنصفانه با ادامه کار سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران است که شاید چند ساعتی بیشتر به اتمام ماموریتش در این شغل باقی نمانده باشد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا