جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آخرین وضعیت مصدومان حادثه شاهچراغ

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را تشریح کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) را تشریح کرد.

مهرداد شریفی درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی اظهار داشت: از ۲۶ مصدوم بستری‌شده در مراکز درمانی شیراز در زمان حاضر تعداد ۹ مجروح در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی تحت درمان و معالجه هستند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از مصدومان حادثه حرم شاهچراغ (ع) در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند که یک نفر از بیماران برای عمل جراحی و درمان پیشرفته به بیمارستان شهید فقیهی شیراز انتقال داده شد، افزود: از ۴ بیمار بستری‌شده وضعیت دو بیمار نگران‌کننده‌تر است و تیم درمان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مجروحان به‌نحو احسن از بیمارستان ترخیص شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که هیچ بیمار و مجروح بی‌هویتی در مراکز درمانی شیراز وجود ندارد و همه مجروحان شناسایی شدند و خانواده‌های آن‌ها بر بالین بیمارانشان حضور دارند.

شریفی با تصریح بر اینکه “تمامی اساتید دانشگاه در رشته‌های تخصصی مختلف را حاضر کردیم تا بهترین درمان را برای مجروحان داشته باشیم”، گفت: نیرو‌های تخصصی عمل‌های متعددی به‌روی بیماران انجام دادند، اما با توجه به شدت آسیب بالا امیدواریم که روز‌های آینده شرایط مصدومان بهتر شود و از بیمارستان ترخیص شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان از آخرین وضعیت آرتین سرایداران، بیان کرد: عمل جراحی اولیه به‌روی دست آسیب‌دیده وی انجام شد و ۲ هفته آینده عمل جراحی تکمیلی به‌روی دست این مصدوم انجام می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا