جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

آخرین وضعیت و تصمیم کی روش

دستیار کی روش از زمان تصمیم گیری نهایی مربی پرتغالی درباره آینده اش خبر داد.

کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران این روزها با فدراسیون فوتبال مصر در حال مذاکره است و در این میان شایعاتی هم در زمینه آینده اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان و احتمال بازگشت مربی پرتغالی به ایران مطرح می شود.

اما اخبار رسیده از مصر نشان می دهد که کی روش در حال مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال این کشور است و شروطی را برای مصری ها تعیین کرده است.

در همین رابطه راجر دی سار دستیار کی روش درباره آخرین وضعیت و تصمیم کی روش این طور، گفت: من در هفته اخیر با کی روش دو یا سه بار تماس داشتم و درباره آینده اش صحبت کردیم. وقتی از او درباره پیشنهاد فدراسیون مصر سوال کردم به من پاسخ داد هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته است.

وی افزود: کی روش به من گفت تصمیم گیری نهایی اش را روز دوشنبه اعلام می کند. من اطلاعی ندارم که او درباره چه چیزی فکر می کند ولی با او در تماس بودم و این آخرین اطلاعاتی است که در اختیار دارم.

کی روش برای مدت ۵ ماه روی نیمکت مصری ها نشست و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و موفق شد این تیم را به فینال جام ملت های آفریقا برساند ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد و از قهرمانی بازماند. مربی پرتغالی ماه گذشته از مصر جدا شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا