جدیدترین و داغ ترین اخبار بین المللجدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آخرین پیگیری ها نسبت به ناپدید شدن دو دانشجوی ایرانی

سفارت ایران در ایتالیا اعلام داشت که خوشحال و خرسندیم که خبر سلامتی مهرداد حسینیان دریافت شد و این امید وجود دارد که به زودی خبر خوش دیگری در مورد عادل بهاری فر دریافت شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا طی اطلاعیه ای از آخرین پیگیری ها نسبت به ناپدید شدن دو دانشجوی ایرانی اعلام کرد که خبر سلامتی مهرداد حسینیان دریافت شد و این امید وجود دارد که به زودی خبر خوش دیگری در مورد عادل بهاری فر دریافت شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان گرامی، به ویژه دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا می رساند، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم بلافاصله پس از آگاهی از ناپدید شدن عادل بهاری فر دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه تورورگاتا و مهرداد حسینیان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته حمل و نقل دانشگاه ساپینزا و درخواست خانواده های آنها، بر اساس وظیفه ذاتی خود در پیگیری امور هموطنان خارج از کشور، با ارسال یادداشت های رسمی به وزارت امور خارجه ایتالیا ضمن تشریح موضوع، درخواست کرد که اقدام فوری از سوی مراجع ذیربط در این خصوص صورت گیرد.

موضوع در دست پیگیری است و این امیدواری وجود دارد که پیگیری ها هر چه زودتر به نتیجه رسیده و این عزیزان هموطن، سالم به جمع دوستان خود در دانشگاه های محل تحصیل پیوسته و خانواده، دوستان و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم را از نگرانی در آورند.

این سفارت همچنین در پیام دیگری اعلام داشت که خوشحال و خرسندیم که خبر سلامتی مهرداد حسینیان دریافت شد و این امید وجود دارد که به زودی خبر خوش دیگری در مورد عادل بهاری فر دریافت شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا