جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

آغاز طرح نـوسازی تـاکسی‌های فـرسـوده +جزئیات

سید علی محتشمی پور از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز طرح نـوسازی تـاکسی‌های فـرسـوده با امکان ثبـت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یـورو پنج خبـر داد.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران افزود: از اهم اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، می‌توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهر اشاره کرد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: وقفه هشت ماهه ایجاد شده در فرایند نوسازی ناوگان به واسطه حذف خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از سبد تولیدی شرکت ایران خودرو و عدم تایید خودروی سورن توسط سازمان ملی استاندارد به دلیل برخی از نواقص بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با اشاره به رفع مشکلات فوق و صدور تائیدیه‌های لازم برای شماره گذاری خودروی سورن با کاربری تاکسی، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو 5 با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محتشمی پور در پایان افزود: مدت زمان تحویل خودروها پس از تکمیل وجه، حداکثر سه ماه می باشد و متقاضیان نوسازی خودروی فرسوده تاکسی می‌بایست ضمن دارا بودن پروانه معتبر تاکسیرانی، با ثبت نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پس از آن مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی نسبت به ثبت نام نهایی به صورت نقدی قدام نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا