جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آمریکا از قدرت ایران اسلامی هراس دارد

سردار اوصانلو گفت: زمانی ساده‌ترین سلاح‌ها را در اوایل جنگ هشت ساله در اختیار نداشتیم ولی با این وجود آمریکای جنایت‌کار تمام دنیا را بسیج کرد تا هیچ‌گونه سلاحی به ایران نفروشند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا از قدرت ایران اسلامی هراس دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مهمترین کار تبیین انقلاب و نظام به جوانان است.

نشست تخصصی اساتید دانشگاه‌های استان زنجان به همت بسیج اساتید استان با حضور سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه و دیگر مسئولان دانشگاهی و جمعی از اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد.

سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: ملتی که دارای این چنین سرمایه انسانی باشد و از روحیه جهادی نیز برخوردار باشد هیچ وقت تسلیم زورگویان و ایادی استکبار نخواهد شد.

وی افزود: دفاع مقدس برای ملت ایران آئینه تمام نمای رشادت، ایثار و از خود گذشتگی است که نسل ما باید با مطالعه و تحقیق نگذارند این شاهکار عظیم که متعلق به تاریخ یک ملت است از بین برود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: همان‌طور که حضرت امام (ره) فرمودند ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم اکنون مقام معظم رهبری حاج قاسم را به‌عنوان یک مکتب یاد می‌کنند و این همان فرهنگ “مقاومت” است.

وی با بیان اینکه از 18 فروردین سال 59 تحریم‌‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران اسلامی آغاز شد و تا به این لحظه ادامه دارد، اظهار کرد: البته این تحریم‌ها نتوانست رشد و موفقیت ملت ایران را متوقف کند.

سردار اوصانلو با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا امروز از توانمندی‌ها و قدرت همه‌ جانبه ما نگران است، تصریح کرد: زمانی ساده‌ترین سلاح‌ها را در اوایل جنگ هشت ساله در اختیار نداشتیم ولی با این وجود آمریکای جنایت‌کار تمام دنیا را بسیج کرد تا هیچ‌گونه سلاحی به ایران نفروشند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در قدرت نظامی، حرفی برای گفتن داریم که از برکات هشت سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام است، بیان کرد: وظیفه امروز ما جهاد تبیین است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مهمترین کار تبیین انقلاب و نظام به جوانان است و امروز نگرانی اصلی دشمن از پیشرفت ایران این است که نسل جوان و نوجوان ایران ، تمام جنایت‌های آمریکا را در طول تاریخ چند صد ساله بداند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا