جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

اختلال ورود به سایت ایران‌خودرو رفع شد

سایت فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته (یکشنبه) همزمان با آغاز چهل و دومین فروش فوق‌العاده محصولات این گروه صنعتی، دچار اختلال شد و متقاضیان امکان ورود به سایت را نداشتند.

سایت فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته (یکشنبه) همزمان با آغاز چهل و دومین فروش فوق‌العاده محصولات این گروه صنعتی،  دچار اختلال شد و متقاضیان امکان ورود به سایت را نداشتند؛ از همین روی ایران‌خودرو مهلت ثبت‌نام را که تا پایان روز سه‌شنبه (٢٠ دی ماه) بود، یک روز دیگر  تمدید کرد.

از ساعاتی پیش این اختلال ورود به سایت رفع شده است اما به دلیل حجم بالای تقاضا و هجوم بالای متقاضیان برای ورود به سایت ایران‌خودرو و اقدام بالای ثبت‌نام، سرعت عملکرد سایت به شدت پایین آمده و روند ثبت درخواست مشتریان با کندی همراه شده است.

بر این اساس و با توجه به اینکه تا پایان روز چهارشنبه (٢١ دی ماه) مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان وجود دارد، گروه صنعتی ایران‌خودرو از مشتریان خود خواسته که ثبت درخواست را به ساعات بعدی و طی دو روز آینده به‌تدریج انجام دهند و از بابت ثبت‌نام نگرانی نداشته باشند.

گفتنی است که در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو که چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند (وبیشتر) و دارندگان خودروهای فرسوده، عرضه شده است، قیمت خودروها قطعی و موعد تحویل خودروها طبق روال طرح‌های فروش فوق‌العاده، ٩٠ روزه است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
ایسنا
دکمه بازگشت به بالا