جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اطلاعیه شرکت ماهان درباره هواپیمای توقیف شده در آرژانتین

امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی ماهان گفت: مالکیت بوئینگ ۷۴۷ توقیف شده در آرژانتین هیچ ارتباطی با هواپیمایی ماهان ندارد. او در خصوص بازداشت خدمه این شرکت نیز گفت: اگر بازداشت خدمه این شرکت هم صحت داشته باشد، این ارتباطی با شرکت ماهان نمی تواند داشته باشد چون هواپیما در اجاره ایرلاین ونزوئلایی است و ارتباطی با هواپیمایی ماهان پیدا نمی کند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی ماهان گفت: مالکیت بوئینگ ۷۴۷ توقیف شده در آرژانتین هیچ ارتباطی با هواپیمایی ماهان ندارد.

«امیرحسین ذوالانواری» درباره خبر مربوط به توقیف هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ در آرژانتین که ادعا شده در مالکیت هواپیمایی ماهان قرار دارد، اظهار کرد: مالکیت این هواپیما یک سال است که واگذار شده و به یک شرکت ونزوئلایی فروخته شده است و در اجاره شرکت هواپیمایی نیست.

ذوالانواری به ایرنا گفت: یک سال از زمان فروش این هواپیما به شرکت ونزوئلایی می‌گذرد و توقیف این هواپیما با نام هواپیمایی ماهان اهداف سیاسی دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان در خصوص بازداشت خدمه این شرکت نیز به صداوسیما گفت: اگر بازداشت خدمه این شرکت هم صحت داشته باشد، این ارتباطی با شرکت ماهان نمی تواند داشته باشد چون هواپیما در اجاره ایرلاین ونزوئلایی است و ارتباطی با هواپیمایی ماهان پیدا نمی کند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا