جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

اطلاعیه فوری ایران خودرو برای واریز پول / جزئیات

برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ را برای چهار محصول ایران‌خودرو ویژه متقاضیان عادی و دو محصول ویژه مادران کسب کرده‌اند، از امروز (پنجشنبه ۱ تیرماه) به مدت ۱۲ روز امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از امروز (پنجشنبه ۱ تیر ماه) تا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

موعد تحویل خودروها آذر ماه ۱۴۰۲ و قیمت مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

موعد تحویل ایران‌خودروموعد تحویل خوردو

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا