جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اظهارات سردار محمدرضا نقدی درخصوص حادثه رخ‌داده برای مهسا امینی

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه اصلی و اثربخش خنثی‌سازی فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: مردم باید بدانند که شبکه‌ها و تلویزیون‌های خارجی دوست ملت ما نیستند و به دنبال نابودی اتحاد و تمامیت ارضی ایران هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه اصلی و اثربخش خنثی‌سازی فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: مردم باید بدانند که شبکه‌ها و تلویزیون‌های خارجی دوست ملت ما نیستند و به دنبال نابودی اتحاد و تمامیت ارضی ایران هستند.

سردار محمدرضا نقدی در سلسه جشن‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم، افزود: قدم اول در به دام نیفتادن توطئه‌های دشمنان، خروج از شبکه‌های اجتماعی خارجی و کوچ به شبکه‌های داخلی است.

به نوشته ایرنا، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش و رنج را پیش‌شرط توسعه و پیشرفت جامعه دانست و بیان کرد: سنت الهی این است که پیمودن راه کمال و پیشرفت ، تحمل سختی‌ها را به همراه دارد و لازمه صعود و پیشرفت، تمرین و تلاش کردن است.

وی بابیان اینکه در دوران قبل از انقلاب از کالاهای مصرفی و خوراکی مردم گرفته تا فرهنگ، علم، تجهیزات نظامی و سایر نیازهای اساسی از خارج وارد می‌شد، گفت: در دوران رژیم پهلوی با حضور افزون بر ۵۰ هزار مستشار آمریکایی، حقوق و مزایای این افراد بیشتر از نظامیان ایرانی بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه عزت، استقلال و روی پای خود ایستادن مستلزم زحمت و تلاش شبانه‌روزی است، ابراز داشت: شهدای دوران قبل و بعد از انقلاب با تقدیم جان و خون‌های پاک خود، هزینه اصلی این عزت و پیشرفت را پرداخت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه مردم قم در دوران منتهی به سقوط رژیم پهلوی برای پایه‌ریزی انقلاب اسلامی و مستقل، عدالت محور و آزاد ۱۳ ماه بازار و کسب‌وکار خود را تعطیل کردند، افزود: مردم ما انقلاب کردند که نظام اسلامی آن در حوزه‌ها و شاخصه‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و غیره در سطح جهان الهام‌بخش باشد.

سردار نقدی با تاکید بر ضرورت حرکت مستمر جامعه به سمت پیشرفت و کمال، یادآور شد: شرط بالا رفتن، پیشرفت و رسیدن به قله‌های کمال تحمل سختی‌ها، ناگواری‌ها و مجاهده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این‌که امروز ایران پرشتاب‌ترین جهش علمی را از آن خودکرده و یا در دوران بعد از انقلاب یک وجب از خاک خود را به دشمنان نداده و در عرصه سیاسی مستقل است و امید به زندگی آن رشد یافته و تعداد بی‌سوادان آن کاهش و بیشترین مراجعات مقالات علمی را به خود اختصاص داده نتیجه تلاش و زحمت‌هایی است که طی ۴۴ سال گذشته کشیده شده است.

وی بابیان اینکه درراه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی بروز فتنه‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌ها تداوم خواهد یافت، ابراز کرد: وقتی نظامی بخواهد پرچم عدالت را در جهان بلند کند باید سختی‌های آن را نیز تحمل کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران به‌رغم تمام فشارهای رسانه‌ای و مشکلات معیشتی از فتنه‌های پیچیده دشمنان سربلند بیرون آمده است، گفت: این ملت طی سالهای متمادی از فتنه‌های مختلف قومی، آشوب‌های متنوع، ترورها و سایر توطئه‌ها پیروز به بیرون آمده است.

سردار نقدی یادآور شد: باوجوداینکه آمریکا همزمان با ایران با چین و روسیه نیز امور دیگر زاویه و دشمنی دارد اما در هیچ‌کدام از این کشورها صدها شبکه تلویزیونی، ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی را راه‌اندازی و مدیریت نمی‌کند و این حجم از فشارهای رسانه‌ای را فقط بر روی ایران متمرکز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فتنه‌ها در ادامه راه انقلاب اسلامی قطعی است، تصریح کرد: آمریکایی که روزی در عرصه‌های مختلف پهپادی، ناوهای هواپیمابر، موشک و غیره یکه‌تاز بود طبیعی است در برابر کشوری که هیمنه آن را بهم ریخته و ازنظر علمی نیز در حال پیشی گرفتن از آن است، ایجاد دشمنی و فتنه‌انگیزی نماید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه‌ها از آنجایی شروع می‌شود که عده‌ای هواهای نفسانی را بر خود حاکم می‌کنند و به‌جای احکام الهی، خواسته‌های شخصی یا گروهی را مدنظر قرار می‌دهند و در این عرصه نیز حق و باطل را با یکدیگر در هم می‌آمیزند تا مردم را دچار شایبه و سستی کنند؛ منافقان و فتنه‌انگیزیان با دادن پوشش حق به عناوینی به حقی مانند حقوق بشر، حقوق زن، تقلب، گرانی و غیره سبب ایجاد تردید در بین تعدادی از مردم می‌شوند و به خاطر همین نیز همیشه در فتنه‌ها تعداد ساکتین فتنه زیاد است.

سردار نقدی انتقاد را لازمه پیشرفت دانست و گفت: منافقان در پوشش نقد، به دنبال آزادی به معنای حمایت از استکبار جهانی، باز کردن دست ظالمین به روی ملت، آزادی افشا شدن اسرار ملی و از بین بردن امنیت عمومی هستند؛ سران فتنه در سال ۸۸ با پوشش صیانت از آرای مردم، تقلب را به رمز فتنه تبدیل کرده بودند.

وی با اشاره به حادثه رخ‌داده برای مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی نیز گفت: فضای ارشاد، فضایی آرامش‌بخش و همراه بامحبت و مهرورزی است چراکه ارشاد در فضای دوستانه تأثیرگذار می‌شود اما این خانم به خاطر یک بیماری زمینه‌ای از دنیا می‌رود و دشمنان با پوشش قرار دادن عناوینی درستی مانند حقوق بشر و آزادی در بین بخشی از مردم تردید ایجاد کرده و فتنه‌انگیزی می‌کند.

سردار نقدی اضافه کرد: اقتصاد آمریکا که روزی بافاصله زیادی از چین در رتبه اول قرار داشت در حال از دست موقعیت اقتصادی خود است و روند افول آن در سایر عرصه‌های سیاسی و نظامی نیز آغازشده است.

وی با اشاره به قدرت روزافزون ایران و آغاز افول آمریکا در عرصه های مختلف، ادامه داد: قدرت و نفوذ آمریکا علاوه بر آمریکای لاتین در منطقه خاورمیانه نیز از بین رفته است، آمریکا در زمان فرار از افغانستان بیش از ۶۰۰ هزار تفنگ، ۲۳ هزار نفربر، ۱۶۲ بی‌سیم و ۲۶ هزار دوربین دید در شب جا گذاشت و به‌صورت مفتضحانه از این کشور خارج شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا