جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اظهارات وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی

احمد وحیدی وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ شبکه های مجازی گفت: اگر متولیان شبکه های اجتماعی و مجازی بخواهند با ناامنی و هدایت جریانات اغتشاشگر کار کنند، طبیعی است ما هم همان موضع قبلی را خواهیم داشت.

وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ شبکه های مجازی گفت: اگر متولیان شبکه های اجتماعی و مجازی بخواهند با ناامنی و هدایت جریانات اغتشاشگر کار کنند، طبیعی است ما هم همان موضع قبلی را خواهیم داشت.

احمد وحیدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برآورد خسارات حوادث اخیر گفت: عددهای آن بررسی و توسط دوستان اعلام می شود.

وحیدی درباره تغییر در مدیران استانی نیز اظهار کرد: برنامه ریزی اولیه ما انجام شد و در مسیر عادی خود قرار دارد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی دیگر درباره رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی اظهار کرد: باید ببینیم کسانی که در این فضا می خواهند فعال باشند به سیاست های جمهوری اسلامی ایران تمکین کنند یا نه. اگر بخواهند با ناامنی و هدایت جریانات اغتشاشگر کار کنند طبیعی است ما هم همان موضع قبلی را خواهیم داشت.

وی‌ درباره تعطیلی ادارات دولتی به خاطر استمرار وضعیت هوا و آلودگی نیز گفت: کمیته اضطرار هوای پاک در این باره تصمیم گیری می کند، اگر آلودگی هوا از حدی بالاتر برود درباره ادارات هم تصمیم گیری خواهد شد.

وزیر کشور تصریح کرد: طبیعی است مهمترین وظیفه ما حفظ انقلاب و حرکت توفنده در مسیر انقلاب است و این هم با پیروی از منویات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و با جهاد و میدان داری و حرکت بی وقفه و امید به آرمان های بلند انقلاب محقق می شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا