جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران+ جزئیات

آمریکا ۵ تن از مقام‌های ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

ایالات متحده آمریکا امروز دوشنبه ۵ تن از مقام‌های ارشد ایرانی را به بهانه آنچه نقض حقوق بشر، سرکوب اعتراض‌ها و اعمال سانسور خوانده شده، به  لیست تحریم های خود اضافه کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳ تن از فرماندهان سپاه، یک تن از فرماندهان انتظامی و دبیر شورای عالی فضای مجازی را تحریم کرده است.

پرویز آبسالان معاون فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امان الله گشتاسبی معاون بازرسی نیروی زمینی سپاه و احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب نامشان در فهرست تحریمی آمریکا دیده می‌شود.

طبق بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سید محمد امین آقا میری دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز در فهرست تحریم‌ها قرار گرفتند.

آمریکا از حربه نخ‌نماشده تحریم و محاصره و فشارهای اقتصادی و آنچه به‌زعم خود دفاع از حقوق بشر می‌خواند، برای تسلیم کردن کشورهای مستقل که حاضر نیستند از سیاست‌های سلطه‌طلبانه و مستکبرانه کاخ سفید تبعیت کنند، استفاده می‌کند و بیشترین تحریم‌ها را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده است، چون تنها کشوری در جهان بوده که با پافشاری بر استقلال و مقاومت، استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا را به چالش کشیده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا