جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است.

سرهنگ ” پیمان کرمی” اظهار کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ از (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود .

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاپایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

کرمی تاکید کرد: تردد موتور سیکلت از امروز دوشنبه تا صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری از جاده کرج – چالوس ممنوع است.

وی یادآور شد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در راه های این استان افزوده می شود.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا