جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

افزایش قیمت آهن آلات و میلگرد

کمال حسین پور، نماینده سردشت در مورد استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: واقعیت امر این است مردم از وضعیت کنونی بازار ناراضی هستند که افزایش قیمت ها در بخش های مختلف عامل آن است.

کمال حسین پور در مورد استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: واقعیت امر این است مردم از وضعیت کنونی بازار ناراضی هستند که افزایش قیمت ها در بخش های مختلف عامل آن است.

وی اضافه کرد: علاوه بر مساله صنعت خودرو که هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم، قیمت آهن آلات و میلگرد نیز افزایش یافته که بر قیمت مسکن تاثیر دارد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس که با ایران گفت و گو می کرد گفت: مجلس صدای گلایه مردم را شنیده و از دولت می خواهد با شفاف سازی بیشتر و ایجاد راهکارهای مختلف با تورم و گرانیها مقابله کند.

رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کارها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.

ایشان تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسئولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها را یک راهبرد ضروری دیگر خواندند و افزودند: حاشیه‌ها همیشه ساخته و پرداخته دست دشمن نیست بلکه گاهی از روی غفلت یا عوامل دیگر و با انگیزه‌های گوناگون، حاشیه‌هایی در اطراف یک کار یا یک شخص ایجاد می‌شود که مردم باید بی‌اعتنا باشند و مسئولان هم بدون توجه به حواشی، تلاش خود را بر کارهای مهم و مشکل‌گشا متمرکز کنند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا