جدیدترین و داغ ترین اخبار بین المللجدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اقدامات دولت لندن در ماه‌های اخیر علیه ایران

وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد که سپاه به طور کامل از سوی انگلیس تحریم شده است. با انتشار پیام ویدیویی در حساب توئیتری خود مدعی شد: ما به خاطر اقدامات بین‌المللی و داخلی ایران کارهای زیادی انجام دادیم. ما پلیس امنیت اخلاقی و قضات ایرانی را که معترضان در ایران را محاکمه می‌کنند، تحریم کردیم. ما همچنین شخصیت‌ها و شرکت‌های ایرانی را که پهپادهای نظامی در اختیار روسیه قرار داده‌اند تا برای سرکوب غیرنظامی در اوکراین مورد استفاده قرار گیرد در فهرست تحریم‌ قرار دادیم.

وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد که سپاه به طور کامل از سوی انگلیس تحریم شده است.

جیمز کلورلی با انتشار پیام ویدیویی در حساب توئیتری خود به تشریح اقدامات دولت لندن در ماه‌های اخیر به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت نظامی ایران با روسیه در جنگ اوکراین پرداخت و گفت: ما به خاطر اقدامات بین‌المللی و داخلی ایران کارهای زیادی انجام دادیم. ما پلیس امنیت اخلاقی و قضات ایرانی را که معترضان در ایران را محاکمه می‌کنند، تحریم کردیم. ما همچنین شخصیت‌ها و شرکت‌های ایرانی را که پهپادهای نظامی در اختیار روسیه قرار داده‌اند تا برای سرکوب غیرنظامی در اوکراین مورد استفاده قرار گیرد در فهرست تحریم‌ قرار دادیم.

وی مدعی شد: در زمینه (احیای) برجام کار می‌کنیم تا مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شویم.

وزیر امور خارجه انگلیس به تحریم سپاه اشاره کرد و در اظهاراتی گفت: ما ظالمان در ایران را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

او در حالی این اظهارات را مطرح کرد که دیروز هم رییس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس تحریم روزانه ایران را خواستار شد. آلیسیا کرنز گفت: من هر کسی را که غربی است تشویق می‌کنم تا ایران را ترک کند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا