عکس

ایموجی‌های جدید اپل برای تلفن‌های آیفون

شرکت اپل، بیش از ۳۰ ایموجی جدید و جالب را برای گوشی‌های آیفون به روزرسانی خواهد کرد.

از جمله به روزرسانی‌های جدید سیستم و نسخه ۱۶.۴ آیفون، ایموجی‌های جدید خواهد بود که شرکت اپل به زودی عرضه خواهد کرد.

صاحبان تلفن‌های آیفون خوشحال خواهند شد که ایموجی‌های جدیدی، به ویژه ایموجی قلب در رنگ‌های مختلف را در گوشی خود مشاهده کنند. کاربران اپل قبلاً خواستار رنگ‌های جدیدی شده بودند که تاکنون در ایموجی‌ها مرسوم نبوده است.

در بسته جدید اپل یک ایموجی خاص برای صورت وجود دارد، و کاربران در مورد مفهوم این ایموجی به حدس زدن پرداخته اند؛ به گونه‌ای که این ایموجی تصویر یک صورت متعجب مایل به راست، با ابرو‌های بلند و دهان گرد را نشان می‌دهد.

بیشتر مردم بر این باورند که این ایموجی صورت بیانگر اضطراب یا تنش است؛ چراکه تقریباً در حال لرزش است. همچنین ایموجی‌هایی از دست عرضه خواهد شد که علائم بیشتر و رنگ‌های مختلفی دارد. یک ایموجی دست وجود دارد که گویی در حال هل دادن یک درب است ویک ایموجی دیگر نشانگر WiFi است.

مفاهیم این ایموجی، طبق محیط، فرهنگ، کشور وهمچنین گروه‌های سنی استفاده کننده متفاوت است. مثلا می‌دانیم که نوجوان‌ها از ایموجی جمجمه برای بیان اینکه از شدت خنده در حال مردن هستند استفاده می‌کنند.
طرفداران اپل همچنین خوشحال خواهند شد که نماد‌های فرهنگی بیشتری متعلق به ادیان مختلف، موسیقی و شانه مو را در ایموجی‌های جدید ببینند.

از جمله دیگر ایموجی‌های جدید که در به روزرسانی اپل عرضه خواهند شد می‌توان به ایموجی حیوانات، برخی از انواع غذا، گل‌های جدید، بز، اردک، پرنده سیاه، زنجبیل، ماهی ژله ای، نخود فرنگی و گل سنبله اشاره کرد.

ایموجی‌های جالب و جدید اپل برای تلفن‌های آیفون

 

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
دکمه بازگشت به بالا