جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

بازیگر زن مشهور ایران با تیپ عجیب / عکس

سپیده خداوردی بازیگر تصویری از تیپ مردانه و جالب خود در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد که مورد توجه علاقه‌مندانش قرار گرفت.

سپیده خداوردی دو دهه قبل وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود توانست به عنوان یک بازیگر تمام عیار خودش را به اثبات برساند.این موضوع سبب شد تا او از ابتدای دهه هشتاد تاکنون یکی از بازیگران پرکار باشد و در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی حضور داشته باشد.

البته او علاوه بر بازیگری، در این سال ها در عرصه موسیقی حضور داشته و با گروه های بسیار مهمی سابقه همکاری داشته است.هفته های قبل نیز او به عنوان نوازنده ویولن سل با ارکستر آلنام برنامه ای مشترک اجرا کرد که مورد توجه قرار گرفت.او اکنون هم تصویری جالب و تازه از تیپ مردانه اش منتشر کرده که سوژِه کاربران فضای مجازی شده است.سپیده خداوردی با این تیپ مردانه و عجیب همه را غافلگیر کرد.

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگر و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی معدن و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک، متولد 1360 است.وی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد.خداوردی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: “ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

خداوردی ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا