جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

برخورد پلیس با توزیع و فروش لباس‌های نامتعارف

سردار رحیمی گفت: پلیس اماکن هر کجا توزیع و فروش البسه نامتعارف را مشاهده کند، به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای سومین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه سازمان اطلاعات، پلیس امنیت و پلیس فتا برخورد با کلاهبرداری، اخاذی و همچنین مقابله با مزاحمان نوامیس و مروجان فرهنگ بدحجابی را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: پلیس امنیت به تلاش ویژه‌ای در مقابله با اراذل و اوباش پرداخته و ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار را شناسایی و دستگیر کرد.

رحیمی در خصوص برخورد پلیس با توزیع و فروش لباس‌های نامتعارف گفت: پلیس اماکن با فروش هرگونه لباس متعارف برخورد خواهد کرد و هر کجا این البسه و اقلام را مشاهده کند، نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد کرد.

انهدام باند پولشویی با گردش مالی ۱۰۵ میلیارد تومانی

رحیمی بیان کرد:  پلیس فتا توانسته است ۱۱۶ نفر از افرادی که در فضای مجازی تخلفات مختلفی را انجام می‌دهند، شناسایی و دستگیر کند.

وی ادامه داد: از جمله پرونده‌های شاخص می‌توان به باند حرفه‌ای پولشویی و اجاره کنندگان کارت‌های بانکی اشاره کرد. این باند ۷ نفر عضو اصلی داشته و گردش مالی آنها ۱۰۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

رحیمی با اشاره به پرونده دیگری که پلیس فتا آن را به اجرا گذاشته است، گفت: یک متهم حرفه‌ای که از طریق سرقت اطلاعات توانسته است حساب‌های ۱۱ نفر را با رقم‌های بالا خالی کند شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری باند فروش دارو و اقلام سلامت محور

رئیس پلیس پایتخت افزود: ۴۰ هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته از این باند کشف شده و همچنین دو نفر از سرشاخه‌های اصلی آنها شناسایی و دستگیر شده اند.

وی گفت: این باند ۱۰ کانال تلگرامی و سه صفحه اینستاگرامی با سه میلیون دنبال کننده داشتند.

انهدام باند شرطبندی فوتبال در جنوب تهران

رحیمی تصریح کرد: فردی در جنوب تهران با تشکیل باند قمار و‌ شرطبندی فعالیت گسترده‌ای در این زمینه می‌کرده است که سردسته باند دستگیر و حساب مسدود شد که بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حسابش بود.

به گفته سردار رحیمی این متهم در بازی‌های فوتبال باشگاه‌های بزرگ و ۱۵ رشته دیگه شرطبندی می‌کرده است.

دستگیری عاملان سرقت از یک هیئت مذهبی

وی افزود:  ۱۸ شرور بازار تهران که عاملان سرقت از یک هیئت مذهبی در محله یافت آباد که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و‌ وحشت و همچنین اقدام به ضرب شتم عزاداران کرده بودند، دستگیر شدند.

انهدام باند وارد کننده سلاح به تهران

وی گفت: در اقدامی گسترده، پلیس امنیت تهران این افراد را شناسایی و دستگیر کرد. متهمان علاوه‌بر وارد کردن سلاح، اقدام به زورگیری، خفتگیری و اوباشگری نیز می‌کردند. این باند در محله هرندی و شوش مورد شناسایی قرار گرفت.

آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت حمایت پلیس هستند

وی با اشاره به دستگیری شرور شرق تهران که یکی از عاملان به معروف و ناهی از منکر را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، گفت: متهم فردی را در پارکی مورد ضرب شتم قرار داده بود که آمر به معروف و ناهی از منکر به موضوع ورود کرد و در ادامه متهم وی را مورد حمله خود قرار داده و چشمش در این درگیری معیوب شد که در این رابطه سر دسته و دو نفر دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر چه آقا و یا چه خانم، مورد حمایت قاطع پلیس هستند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
دکمه بازگشت به بالا