جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

بلیط سفر به عراق در فرودگاه ها فروخته نمی شود

فرمانده پلیس فرودگاه‌های ایران گفت: شرکت‌های هواپیمایی هیچ‌گونه بلیط فروشی در فرودگاه‌ها به مقصد کشور عراق انجام نخواهند داد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های ایران گفت: شرکت‌های هواپیمایی هیچ‌گونه بلیط فروشی در فرودگاه‌ها به مقصد کشور عراق انجام نخواهند داد.

سردار محسن عقیلی در حاشیه دومین جلسه قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی ویژه عملیات اعزام زائران اربعین حسینی گفت: از هفتم شهریورماه قرارگاه فرعی ابوذر ویژه عملیات اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ اقدامات میدانی خود را در راستای اعزام زائران از ایستگاه های پروازی دو برابر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اعزام هوایی دلدادگان امام حسین (ع) به کربلای معلی از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد، ادامه داد: با برآوردهای انجام شده پیش بینی می شود بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین از فرودگاه‌های هدف به کشور عراق اعزام شوند که فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) سهم بیشتری از این اعزام‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس فرودگاه‌های کشور در فرودگاه‌های تعیین شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعامل با سازمان‌های دست‌اندرکار در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل انجام خواهد شد.

آقای عقیلی خاطرنشان کرد: برابر اعلام شرکت‌های هواپیمایی هیچگونه بلیط فروشی در فرودگاه‌ها به مقصد کشور عراق انجام نخواهد شد، بنابراین از زائران اباعبدالله الحسین درخواست می‌کنیم قبل از عزیمت به فرودگاه نسبت به تهیه بلیط معتبر پرواز اقدام و مدارک لازم را همراه داشته باشند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا