دسته‌بندی نشده

بهترین هتل های کیش + تصاویر

سفر به جزیره‌ کیش زمان خاصی ندارد. بهار و تابستان، زمستان و پاییز، همیشه مسافرانی هستند که به این جزیره‌ی زیبا در خلیج‌فارس سفر کنند.

درست است که به‌دلیل آب و هوای منطقه‌ای  جزیره کیش ، بهترین زمان سفر به کیش اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت‌ماه است، اما بسیاری از مسافران با وجود گرما و شرجی‌بودن آب‌وهوای کیش، در فصل تابستان به این جزیره سفر می‌کنند. بنابراین هتل‌های کیش در گرم‌ترین ماه سال هم پررونق‌اند.

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های کیش

هتل میراژ کیش

این هتل یکی از بهترین هتل‌های کیش است که به‌تازگی افتتاح شده. روبان افتتاح هتل میراژ سال ۱۳۹۷ بریده شد و از این سال تا حالا گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. برای کسانی که می‌خواهند اقامتی لوکس در کیش داشته باشند، این مجموعه یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل‌های پنج ستاره کیش در سفر به کیش محسوب می‌شود.

ساختمان هتل میراژ طراحی مدرن و خاصی دارد. این مجموعه دو ساختمان ۸ طبقه دارد که در این طبقات ۱۸۷ واحد اقامتی لوکس با امکانات فوق‌العاده ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل لوکس منظره‌ای است که می‌توانید از واحدهای آن تماشا کنید.

مهم‌ترین امکانات هتل میراژ کیش

دسترسی آسان به ساحل و دریای نیلگون خلیج‌فارس

صندوق امانات

مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)

خشک‌شویی

سالن بیلیارد

کرایه خودرو (بدون راننده)

فضای سبز اختصاصی

سالن کنفرانس

۲- هتل پانوراما کیش با اقامت آرام

پانوراما هتل کیش

این هتل هم به‌تازگی آغاز به کار کرده است و در عرض مدت زمان کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند و یکی از بهترین هتل‌های کیش شود. هتل پانوراما اولین روزهای شروع سال ۱۳۹۸ در بلوار رودکی افتتاح شد. این مجموعه ۱۵ طبقه مشتمل‌بر ۲۶۷ واحد اقامتی است که در این واحدها امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

به‌دلیل قرارگرفتن این هتل در موقعیت مکانی بسیار منحصربه‌فرد می‌توانید در مدت زمان کمی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا ۲ و زیتون بروید. یکی از ویژگی‌های هتل پانوراما این است که می‌توانید از این مکان تا هتل قدم بزنید و از زیبایی‌های این جزیره لذت ببرید. این مجموعه هم یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش محسوب می‌شود که امکانات بسیار عالی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

امکانات و خدمات هتل پانوراما

کافی‌شاپ

رستوران

مجموعه آبی

آژانس مسافرتی

مینی‌بار در اتاق‌ها

۳- هتل ترنج کیش مجلل و شیک

ترنج هتل کیش

این هتل یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های اقامتی در کشور و حتی خاورمیانه است که می‌توانید در آن اقامتی خاص و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل ترنج در غرب جزیره و منطقه‌ای بکر ساخته شده است. این مجموعه دو هتل دارد که فاز اول روی دریا و فاز دوم آن در ساحل قرار گرفته. ساختمان‌های این هتل که روی دریا ساخته شده‌اند طرحی شبیه بته جقه دارند و شامل چندین واحد اقامتی، رستوران و امکانات دیگر می‌شود.

بخشی از کف اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای است و می‌توانید از اتاقتان سطح دریا را تماشا کنید. بدون شک این ویژگی یکی از مسائلی است که روی بهترشدن اقامتتان تاثیر زیادی دارد. تصورش را بکنید، در بالکن نشسته‌اید و خورشید را می‌بینید که درحال پنهان‌شدن پشت دریا است! حتی تصورکردنش هم حس خوبی به آدم منتقل می‌کند، فکرش را بکنید اگر از نزدیک این منظره را ببینید چه می‌شود!

برای ساخت این مجموعه از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده شده تا کمترین آسیب به دریا و موجودات آبزی وارد شود. دیگر نیازی نیست بگویم، حتما خودتان متوجه شده‌اید که ترنج با اختلاف اول لیست بهترین هتل‌های کیش قرار گرفته است.

امکانات و خدمات هتل ترنج

رستوران

سفره‌خانه سنتی

کافی‌شاپ

سالن کنفرانس

مجموعه ورزشی

اتاق بازی

مجموعه آبی

سرویس رفت‌و‌برگشت به جاهای دیدنی کیش

سالن کنفرانس

۴- هتل ویدا کیش در بهترین هتل های کیش

ویدا-1 هتل کیش

این هتل هم یکی از هتل‌های ۵ ستاره کیش است که می‌توانید آن را برای داشتن اقامتی لوکس انتخاب کنید. ساختمان هتل ویدا ۱۴۴ واحد اقامتی دارد که در ۱۰ طبقه ساخته شده‌اند. ساختمان این مجموعه طراحی مدرن دارد و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

این هتل بر اساس مهم‌ترین استاندارهای روز دنیا ساخته شده و سال ۱۳۹۶ به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد. هتل ویدا در بلوار موج قرار گرفته و به‌ همین‌ دلیل فاصله کمی مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش مانند سالن همایش‌های بین‌المللی، پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف و ساحل خلیج‌فارس دارد. این مجموعه امکانات تجاری مناسبی مانند سالن کنفرانس دارد و به‌خاطر فاصله کم با مکان‌های گفته‌شده، افرادی که برای سفر کاری به کیش می‌روند آن را انتخاب می‌کنند.

امکانات و خدمات ویژه هتل ویدا کیش

رستوران

مرکز خرید

فضای سبز و پارک کودک

خدمات تشریفات ویژه

استخر، سونا و جکوزی

سالن ورزشی

سالن کنفرانس

۵- هتل پارمیس کیش و تجربه اقامت بی‌نظیر

پارمیس هتل کیش

بدون شک این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های کیش دانست که باید حتما چند روز را در آن بمانید. ساختمان هتل پارمیس با طراحی منحصربه‌فرد در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. با اینکه چندسالی از افتتاح این مجموعه می‌گذرد، اما هنوز هم امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

این مجموعه در ۷ طبقه ساخته شده است و در مجموع ۱۶۸ اتاق و سوییت مجلل دارد. شاید یکی از نقاط ضعف این هتل را نداشتن منظره دریا دانست. پارمیس با فاصله از دریا ساخته شده و به همین‌ دلیل از پنجره‌های آن نمی‌توانید دریا را تماشا کنید. این مجموعه اقامتی در فاصله کمی از مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و برخی از مکان‌های تفریحی جزیره واقع شده است.

امکانات ویژه هتل پارمیس کیش

رستوران

سالن کنفرانس و اجتماعات

پارکینگ

مرکز خرید

تاکسی‌سرویس

بوفه صبحانه

کافی‌شاپ

۶- هتل آرامیس پلاس کیش از بهترین هتل‌ها

آرامیس-پلاس هتل کیش

این هتل آخرین هتل ۵ ستاره‌ای است که در کیش ساخته شده است. هتل آرامیس پلاس در آبان ۱۳۹۹ افتتاح شد و در این مدت زمان کم توانسته طرفداران زیادی جذب کند. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار داده، فاصله کم آن با دریا و ساحل است.

می‌توانید آخر شب از هتل بیرون بیایید و تا ساحل قدم بزنید. از همان نزدیکی‌های هتل هم صدای موج و آوازخواندن مرغان دریایی به گوش می‌رسد و شما را در آرامش غرق می‌کند. علاوه‌براین، هتل آرامیس پلاس با مراکز خرید پردیس ۲، کیش مال و رویا مال فاصله کمی دارد. این هتل در ۱۴ طبقه و ۱۷۱ اتاق ساخته شده است و می‌توانید در آن اقامتی خاطره‌انگیز را داشته باشید.

امکانات ویژه هتل آرامیس پلاس کیش

مینی‌بار در هر اتاق

اینترنت رایگان

صندوق امانات

آتلیه

ترانسفر رفت‌وبرگشت

استخر، سونا و جکوزی

سالن کنفرانس

۷- هتل مارینا کیش، امنیت و آرامش

هتل مارینا کیش

این هتل شگفت‌انگیز هم به‌لحاظ معماری هم به‌لحاظ مکانی از هتل‌های منحصربه‌فرد کیش است؛ چراکه درست در کنار جزیره مرجانی و مرکز خرید مرجان کیش واقع شده است. علاوه‌براین اگر به دوچرخه‌سواری در کنار آب‌های نیلی خلیج‌فارس علاقه‌مندید، این هتل به مسیر دوچرخه‌سواری بسیار نزدیک است. نوار ساحلی هتل مارینا پارک کیش مجهز به امکان غواصی، جت‌اسکی، کلوب ورزشی و تفریحات دریایی و پارک آبی است.

در نظر داشته باشید یکی از بهترین رستوران های کیش در همین هتل قرار دارد که استفاده از آن برای همه آزاد است. شما می‌توانید در این رستوران طعم انواع غذاهای جنوبی و دریایی را تجربه کنید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بنا به درخواست شما رو به دریا یا پارک مارینا قرار دارند. علاوه‌براین فودکورت این مجموعه در ساحل بنا شده و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد.

راستی هتل ترنج کیش، هتل شایان کیش و هتل شایگان کیش هم از بهترین هتل‌های کیش به حساب می‌آیند.

امکانات هتل مارینا کیش

استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس

فودکورت ساحلی

استقبال فرودگاهی

صبحانه و ناهار بوفه

اینترنت پرسرعت

سالن بدن‌سازی

۸- هتل داریوش کیش، قدیمی باشکوه

هتل داریوش کیش

این هتل ۵ ستاره یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش است که با هتل‌های ۵ ستاره بین‌المللی قابل مقایسه است. معماری بی‌نظیر و فوق‌العاده آن از معماری تخت‌جمشید الهام‌گرفته و یادآور شکوه دوران هخامنشیان است. چشم‌انداز هتل داریوش کیش رو به آب‌های روشن خلیج‌فارس است.

این هتل خود یکی از جذابیت‌های گردشگری در کیش است. دریاچه اختصاصی و انواع اقسام ورزش‌ها مانند تنیس، بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و … این هتل را به یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است.

این هتل در سه طبقه احداث شده و ۱۹۰ اتاق دارد.

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران با ظرفیت ۲۸۰ نفر

پارکینگ با ظرفیت ۱۲ خودرو

اینترنت پرسرعت

استخر

اقامت رایگان برای کودکان زیر ۷ سال

دریاچه اختصاصی

زمین ورزش

باغ پرندگان

زمین اختصاصی پینت‌بال و تنیس

سالن بدن‌سازی، غواصی اختصاصی

۹- هتل شایان کیش از بزرگ‌ترین‌ها

هتل شایان کیش

از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های کیش همین هتل شایان است و از هتل‌های ۵ ستاره محسوب می‌شود. این هتل حدودا ۵۰ سال پیش در چهار طبقه ساخته شده و دارای ۱۹۵ اتاق با امکانات کامل است. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل رو به دریاست.

این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش قرار گرفته و فاصله بسیار کمی از مراکز تجاری مهم کیش و جاذبه‌های گردشگری آن دارد. علاوه‌بر‌این بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش دقیقا روبه‌روی هتل شایان قرار گرفته است. همچنین این مسیر دوچرخه‌سواری جزیره هم از کنار این هتل می‌گذرد.

امکانات هتل شایان کیش

سالن بیلیارد

استخر روباز

چای‌خانه سنتی

اتاق مهمانی و جلسات کاری

اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال

ترانسفر فرودگاهی

اجاره اتوموبیل

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا