جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تجمع اعتراضی مردم تهران در مقابل سفارت فرانسه

مردم ولایتمدار تهران و جامعه حوزویان کشور در اعتراض به اهانت و هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به مقام شامخ مرجعیت و ولایت روز یکشنبه در مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند.

مردم ولایتمدار تهران و جامعه حوزویان کشور در اعتراض به اهانت و هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به مقام شامخ مرجعیت و ولایت روز یکشنبه مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند.

روحانیون با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «مرگ براسراییل و انگلیس، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می کنیم» اقدام نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام شامخ مرجعیت و ولایت را محکوم کردند و به یاوه گویی های این نشریه هتاک و دولت فرانسه در حمایت از هتاکان پاسخ قاطعانه دادند.

این تجمع با قرائت آیاتی از قرآن مجید شروع شد و تجمع کنندگان با شعارهای الله اکبر انزجار خود را از اقدام مجله فکاهی فرانسه اعلام کردند.

طلاب و جمعی از مردم ولایتمدار تهران با شعارهای فرانسه حیا کن دشمنی رو رها کن و مرگ بر آمریکا نشان دادند که حامی مرجعیت هستند و کوچکترین اهانت را به مقام روحانیت برنمی تابند.

یکی از روحانیون در خصوص این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: مجله شارلی ابدو بارها به مقاسات مسلمانان توهین کرده است و این تجمع بنا به درخواست آیت الله نوری همدانی در تهران و قم برگزار شده است.

در این اجتماع مردمی جمعی از بانوان انقلابی نیز حضور فعال داشتند و با حمل تمثال رهبر انقلاب و شهید سلیمانی و با شعار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جواب دهد از اقدام مجله صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

در بخش دیگری از این مراسم به مدیحه سرایی و یاد و خاطره شهدای مقاومت اختصاص داشت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
ایرنا
دکمه بازگشت به بالا