جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

ترافیک سنگین در جاد‌ه‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۰ خرداد از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محدودیت‌های ترافیکی امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد هم در جاده‌های شمال ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۰ خرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۲ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۱ روز جمعه ۱۲ خرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۹ خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد و همچنین روز‌های جمعه، شنبه، دوشنبه، جمعه مورخ‌های ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹ خرداد از ساعت ۶ تا ۲۴ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد محور سوادکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا